Organizer na kosmetyki - DIY

Jeśli wasza kosmetyczka jest za mała na to, by pomieścić wasze kosmetyki i nie macie pomysłu na to, co zrobić, by wszystko mieć w jednym mie...

Jeśli wasza kosmetyczka jest za mała na to, by pomieścić wasze kosmetyki i nie macie pomysłu na to, co zrobić, by wszystko mieć w jednym miejscu ten post jest dla was! Pokarzę wam jak w bardzo prosty sposób zrobić organizer na wasze małe cudeńka.

Pewnego pięknego dnia spacerowałam po biedronce i ujrzałam takie dwa koszyczki. Nagle mnie olśniło! Pomyślałam, że zrobię z nich organizery na kosmetyki.

Do zrobienia organizera potrzebne nam będą:
- koszyczek z dziurkami
- kawałek jakiegoś materiału
- cieniutka gumka
- opcjonalnie wstążka do ozdoby  (w moim przypadku jednak się nie przydała)

Krok po kroku:

  • bierzemy koszyczek i gumkę, przeplatamy ją pomiędzy dziurkami i zawiązujemy na obu końcach, to samo robimy trochę niżej z drugą gumką, równolegle
  • na dnie koszyczka kładziemy kawałek materiału, w moim przypadku był to materiał po starej bluzce z koronki w której nie chodziłam
  • nasz organizer jest już gotowy, pozostaje jedynie ułożyć w nim kosmetyki, a w gumki powkładać pędzle do makijażu 
Myślę, że wykonanie takiego organizera nie powinno sprawić nikomu trudności, a na pewno każdej z nas taki się przyda :)


oto mój efekt końcowy 








Przeczytaj też...

6 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. a jaki prosty :D i ułatwia znajdywanie kosmetyków :)

      Usuń
  2. Nigdy bym na to nie wpadła, świetny pomysł ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł niezły, ale u mnie koszyczek już nie wystarcza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden to faktycznie mało, tym bardziej, jeśli ciągle powiększa się swoją kolekcję :) dlatego mam dwa :D

      Usuń

Flickr Images