RECENZJA olejków do kąpieli i masażu firmy STARA MYDLARNIA: Raspberry & Chocolate

Hej! Dzisiaj mam dla was recenzję olejków do kąpieli i masażu firmy Stara Mydlarnia. Stara Mydlarnia  powstała 16 lat temu, firm...

Hej! Dzisiaj mam dla was recenzję olejków do kąpieli i masażu firmy Stara Mydlarnia.





Stara Mydlarnia powstała 16 lat temu, firma produkuje kosmetyki naturalne, wyrabiane ręcznie. W ich asortymencie każdy na pewno znajdzie coś dla siebie. Produkują olejki, szampony, odżywki do włosów, świece, mydła itp. Kosmetyki pachną przepięknie, przynoszą naszym zmysłom ukojenie. Kąpiel z olejkami pozwala nam na chwilę relaksu. Produkty tej firmy są testowane dermatologicznie, ale nie są testowane na zwierzętach. Wiele składników posiada certyfikaty produktów naturalnych.


CENA I DOSTĘPNOŚĆ

Ja swoje olejki zakupiłam w drogerii Natura za około 19,99zł/szt. Produkty są również dostępne w sklepie internetowym Starej Mydlarni, lub innych sklepach z kosmetykami naturalnymi. Uważam, że cena jest przyzwoita. Produkt jest na prawdę dobrej jakości.

OPAKOWANIE

Olejki są zamknięte w przepięknej, grubej, szklanej buteleczce szczelnie zamkniętej korkiem o pojemności 100 ml. Na pierwszy rzut oka widzimy Nazwę firmy, olejek i informację o tym, że produkt nie zawiera PEG, parabenów i silikonów. Buteleczka jest trwała, pięknie będzie się prezentować na półce. Myślę, że na zakup tego produktu skusiłam się w 50% dzięki temu jak produkt prezentuje się wizualnie. 


TYLNIA ETYKIETA



Oto etykieta naklejona z tyłu buteleczki, producent za bardzo nie rozpisywał się na temat produktu, jedyne o czym nas zapewnia to fakt, że olejek zapobiega nadmiernemu przesuszaniu się skóry, podał również sposoby zastosowania. Na dole etykiety znajdziemy skład produktu. Powyższa etykieta należy do olejku malinowego, który zakupiłam około trzech miesięcy temu. Niżej znajdziecie etykietę od olejku czekoladowego, który kupiłam w grudniu zeszłego roku i cały już zużyłam. Jak widać napis jest w miarę trwały. 



MASAŻ I KONSYSTENCJA

Olejek świetnie sprawdza się podczas masażu, dobrze się rozprowadza, ładnie wsiąka w skórę i nie pozostawia na niej lepkiej warstwy jak niektóre olejki. Dobrze nawilża skórę, a przy zetknięciu z ciepłą skórą zapach olejku staje się jeszcze bardziej intensywny. Relaks gwarantowany!

ZAPACH

Testowane przeze mnie olejki były o zapachach: MALINA i CZEKOLADA. Oba zapachy są bardzo naturalne, delikatne, przyjemne dla zmysłów, odprężające, nie drażnią, długo utrzymują się na skórze.

KĄPIEL

Kąpiel z dodatkiem takiego olejku dobrze nawilża naszą skórę, relaksuje i pozwala przenieść się w świat aromaterapii. Ja bardzo lubię takie kąpiele, dla mnie są chyba najlepszą wersją relaksu. Proponuję dodatkowo zapalić w łazience kilka świec aromatycznych, przyciemnić światło, puścić relaksującą muzykę i efekt odprężęnia mamy murowany!

TEST NA WŁOSACH I SKÓRKACH OD PAZNOKCI

Jestem osobą, która na włosach testuje każdy olejek jaki kupi. Nawet jeśli producent nic o tym nie wspomina :) Powiem tak, olejki na włosach sprawują się średnio, przynajmniej na moich. Od biedy mogą być, ale jednak nie będę nakładać ich na włosy ponownie.

Po pomalowaniu paznokci nakładam olejek na skórki, w tej kwestii sprawuje się bardzo dobrze, intenstywnie nawilża moje skórki. Jak najbardziej polecam wypróbować,


PODSUMOWANIE

PLUSY: dostępność, cena, zapach, konsystencja, pomagają się zrelaksować, są wielofunkcyjne,  mają, ładne opakowanie, są wydajne

MINUSY: nie sprawdziły się na włosach, tylko tyle :)






Brakuje wam czegoś w tym poście? Zadawajcie pytania, a ja na nie odpowiem :)

A wy używacie kosmetyków Starej Mydlarni? Jak wam się podobają?

Przeczytaj też...

14 komentarze

  1. Dla samych zapachów chętnie bym wypróbowała :)
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwieelbiam takie aromatyczne kąpiele, otaczanie się ładnymi zapachami, to mnie mega relaksuje, ale nie miałam jeszcze nic ze starej mydralni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam olejki, z chęcią bym wypróbowała i te ;)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne buteleczki, możliwe, że też bym je polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie ma osoby która by ich nie popubiła, nawet mój mężczyzna je lubi :D

      Usuń
  5. Ciekawe jak spisałyby się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam firmy, ale zauroczyłam się w nich ! ;) te zapachyyy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ja uwielbiam stosować olejki do nawilżania ciała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten malinowy ! Jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jedyny olejek, który używam to evree modelujący do ciała. Natomiast te chciałabym powąchać, pewnie rozkosznie pachną :)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images