Recenzja zakupów z BEA BELEZA

W moim pierwszym poście powiem wam kilka słów o zamówieniu jakie zrobiłam w sklepie internetowym Bea Beleza . Bea Beleza jest to sklep ...

W moim pierwszym poście powiem wam kilka słów o zamówieniu jakie zrobiłam w sklepie internetowym Bea Beleza.

Bea Beleza jest to sklep w którym można kupić profesjonalne kosmetyki i akcesoria do włosów. Mamy do wyboru mnóstwo znanych marek oraz produktów. Dlaczego wybrałam ten sklep? Planowałam zakup olejku Mythic Oil firmy L'oreal. W tym sklepie udało mi się upolować go za jedynie 34,99zł. Moja fryzjerka proponowała mi zakup tego samego produktu prawie dwa razy drożej, oczywiście podziękowałam jej, bo byłam pewna, że gdzieś w internecie na pewno znajdę identyczny olejek w niższej cenie. W innych sklepach internetowych możemy go dostać za około 45zł, jest to jego średnia cena.
Jestem pewna, że wiele z was zna ten olejek i jest w jego posiadaniu. Wiele razy czytałam o jego zbawiennym działaniu na zniszczone włosy, aż w końcu go zamówiłam i ... Nie zawiodłam się! Ale zanim o jego działaniu napiszę wam skład całego mojego zamówienia.

  • L’OREAL Expert Mythic Oil Nourishing Oil - Odżywczy olejek rozświetlający i dyscyplinujący - 125 ml 
  • L’OREAL Expert Power Kera-Recharge – Kuracja Power Kera - Recharge Ampułka - 1x10 ml 
  • L'OREAL POWER DOSE - Profesjonalny Aplikator do ampułek 
  • HAIR BOBBLE - kilka gumek do włosów


tak prezentuje się całość


1. Zapakowanie zamówienia i jego dostarczenie:

Przyszło do mnie dużo większe pudełko niż się spodziewałam. W środku wypełnione było bardzo małymi woreczkami powietrza w kształcie flipsów (nie wiem jak inaczej to nazwać). Widać, że sklep zadbał o bezpieczeństwo znajdujących się wewnątrz produktów, za to ogromny plus. Paczka została dostarczona szybko i bezproblemowo.

2. Opis poszczególnych produktów:

  • L'oreal Mythic Oil - ten olejek zna wiele z was, ja dołączam do grona jego fanek. Pachnie pięknie, nie obciąża włosów, zabezpiecza końcówki włosów i nadaje włosom blasku. Dzięki niemu moje rozjaśnione, zmęczone końcówki wyglądają zdrowo. Na pewno  kupię go ponownie jak się skończy. Jest bardzo wydajny, używam go od miesiąca, a ubyło go na prawdę niewiele.
  • Hair Boobles - o tych gumkach do włosów na pewno słyszała nie jedna włosomaniaczka, wiele z was chciałoby je mieć. Gorąco je polecam! Nie ciągną włosów, nie odgniatją ich, nadają się chyba do każdego typu włosów, moje grube i ciężkie włosy czują się w nich świetnie. A cena? Bardzo przystępna, jedynie 2,99zł za sztukę, lub 8,99 za opakowanie trzech sztuk. Takie same gumki do włosów możemy dostać w Douglasie, czy Sephorze za około 19,99zł, więc również na tych gumkach udało mi się zaoszczędzić. Jeśli zastanawiacie się nad ich kupnem, to mam nadzieję, że właśnie rozwiałam wasze wątpliwości.
  • Ampułka do włosów L’OREAL Expert Power Kera-Recharge - mój kolejny hit. U fryzjera za kurację ampułką można zapłacić od 30 do nawet 100zł, ja profesjonalną ampułkę zakupiłam za jedyne 7,99zł, a dała taki sam efekt jak ta, którą miałam u fryzjera jakiś czas temu za 60zł. Włosy po niej były odczuwalnie gładsze,bardziej miękkie i zdrowe, efekt lepszy niż ten, jaki uzyskujemy dzięki maskom do włosów i zdecydowanie bardziej długotrwały.
  • Aplikator do ampułek - jak zwykły aplikator, działa, jest poręczny i bardzo podatny w rozpylaniu ampułki na włosy, dzięki niemu możemy ją równomiernie nałożyć na włosy.

3. Ogólne wrażenie:

Jestam na tak! 
  • profesjonalne produkty w niskich cenach, więc zaoszczędziłam na zakupach
  • dbałość o to, by zamówienie dotarło w ideanym stanie
  • szybka przesyłka 
  • polecam każdemu






Przeczytaj też...

7 komentarze

  1. chetnie odwiedze ten sklep :) obserwuje;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę nie ciągną włosów te gumki. Zawsze mi się wydaje, że mogą za bardzo ściągać i nie kupuję takich...

    O sklepie dobrze wiedzieć!

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja bardzo polecam te gumki, w ogóle nie czuć, że ma się je na włosach, a trzymają nawet moje włosy, których mam baaaardzo dużo i nie muszę co chwilę poprawiać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zakupy, już kiedys przeglądałam ofertę tego sklepu, ale jeszcze nie robiłam tam zakupów. Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre rzeczy na prawdę na się upolować taniej niż gdzie indziej, dlatego polecam :)

      Usuń
  5. Super nowości! Powodzenia w blogowaniu i obserwuję również :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i zapraszam ponownie, nie będzie nudno :)

      Usuń

Flickr Images