Bania Agafii: Maseczka do twarzy nienieska - oczyszczająca, Peeling do stóp redukcja nagniotków i odcisków

Witam was w ten piękny poranek! U mnie nad morzem dzisiaj piękna pogoda, wręcz idealna do opalania. Mam wolne, więc na pewno skorzystam z...

Witam was w ten piękny poranek!
U mnie nad morzem dzisiaj piękna pogoda, wręcz idealna do opalania. Mam wolne, więc na pewno skorzystam z tej okazji. Właśnie siedzę na podwórku, popatrzę co u was słychać, później chwila odpoczynku i po południu jadę na rentgen. Wczoraj spędziłam dzień z przyjaciółką, w końcu znalazłyśmy dla siebie chwilę. 

A teraz zapraszam was na recenzję dwóch kolejnych produktów jakie zamówiłam w Lawendowej Szafie. Są to Bania Agafii -  Maseczka do twarzy niebieska - oczyszczająca, niebieska glinka, malwa, otręby owsiane, woda bławatkowa oraz Bania Agafii - Peeling do stóp redukcja nagniotków i odcisków




Jak wiecie jakiś czas temu składałam zamówienie w sklepie internetowym. Moim głównym celem było kupno szamponu, którego recenzję znajdziecie TUTAJ i kilku produktów do włosów z serii Bania Agafii. O nich napiszę kiedy indziej, bo jeszcze nie zabrałam się do testów z racji tego, że muszę wykończyć wszystkie odżywki i szampony jakich obecnie używam. Nie lubię używać wszystkiego na raz. Przy okazji, dla przetestowania kupiłam również maseczkę i peeling o których powiem wam kilka słów w dzisiejszym poście,

CENA I DOSTĘPNOŚĆ
Oba produkty zakupiłam w sklepie internetowym, do którego link znajdziecie powyżej w cenie 5zł za 100ml. Myślę, że to dobra cena 'na przetestowanie'. Nigdy nie spotkałam się z tymi kosmetykami w sklepach stacjonarnych. Słyszałam wiele dobrego o kosmetykach Banii Agafii, więc w końcu się skusiłam.

OPAKOWANIE
Opakowanie obu produktów jest bardzo podobne, dlatego też opiszę je w jednym punkcie. Maseczka i peeling mieszczą się w  wygodnych i poręcznych opakowaniach zakończonych małą nakrętką, które zawierają 100ml produktu. Szata graficzna jest bardzo miła dla oka. Przyjemnie patrzy się na kosmetyki. Uważam, że takie małe opakowania są bardzo przydatne. Można przetestować produkt i sprawdzić, czy jest on dla nas odpowiedni. Jest o również dobre rozwiązanie szczególnie latem, kiedy wyjeżdżamy na wakacje. Takie małe opakowania na pewno zmieścimy w naszych walizkach.

MASECZKA DO TWARZY - MOJA OPINIA


Ta maseczka do dla mnie strzał w dziesiątkę! Jest jedną z najlepszych, lub nawet najlepszą jaką kiedykolwiek miałam. Ma błękitny kolor, pachnie bardzo naturalnie, Dobrze rozprowadza się na twarzy. Ma dość kremową konsystencję, która po jakimś czasie zasycha. Myślę, że choć jest jej jedynie 100ml to wystarczy na dość długo. Po zmyciu skóra jest dobrze nawilżona, pory są zwężone, zaskórniki mniej widoczne i jakby mniejsze. Sprawdziła się w 100%, producent tym razem nie kłamał. Kupujcie i testujcie! Jak za 5zł efekty są na prawdę powalające, miałam droższe maseczki które nie robiły z moją skórą kompletnie nic. Ta nie dosć, że jest tania to jeszcze dobra. Na pewno kupię ponownie, to mój kolejny ulubieniec.

OD PRODUCENTA & SKŁAD

PEELING DO STÓP - MOJA OPINIA

Zamawiając ten peeling nie liczyłam na cuda. Moje stopy są bardzo wymagające. Pracuję 8-12h w ciągłym ruchu, bywa tak, że nie mam czasu na to, aby usiąść i odpocząć. Nazwa peelingu bardzo mnie zaciekawiła, wynika z niej, że produkt ma redukować nagniotki i odciski. Postanowiłam go przetestować. Żaden z produktów, które miałam do tej pory do stóp nie sprostał moim oczekiwaniom. Dopóki nie kupiłam i nie przetestowałam tego. Jest to kolejny produkt, który zaskoczył mnie dobrymi efektami. Na pewno kupię go ponownie, ponieważ działa. Ma żółty kolor, pachnie ziołowo, ale nie nachalnie. Ma wyczuwalne drobinki, więc od razu czuć, że będzie coś 'robił'. Gdyby ich nie zawierał na starcie byłby spalony. Po masażu stóp, opłukaniu ich ciepłą wodą i osuszeniu skóra na moich stopach była o wiele bardziej miękka niż po innych tego typu produktach. Moje pięty w końcu nie będą szorstkie! Znalazłam złoty środek. Polecam go osobom, które podobnie jak ja mają suche i szorstkie stopy, czy stojącą pracę. Peeling przyniósł moim stopom ukojenie. O tą część ciała trzeba dbać, warto pielęgnować stopy.


OD PRODUCENTA & SKŁAD


Jestem bardzo zadowolona z tech produktów. Mam nadzieję, że szampon, odżywka i maska do włosów również pozytywnie mnie zaskoczą.

Wczoraj kupiłam mój ulubiony płyn micelarny z Garniera, koniec z okropnym GO CRANBERRY, o którym możecie przeczytać TUTAJ. Poza tym wczoraj trafiły do mnie próbki Vichy Idealia Skin Sleep. Jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzą, zabieram się za testy! A wy jeśli macie, to koniecznie podzielcie się spostrzeżeniami na temat tego kremu, słyszałam o nim wiele dobrego i zastanawiam się nad kupnem.

A wy macie coś z Bani Agafii? Jesteście zadowolone?



Przeczytaj też...

9 komentarze

  1. Maseczkę do twarzy miałam - mój ideał!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam szampony i jestem zadowolona, muszę wypróbować jeszcze inne kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam jeszcze ich ;d może kiedyś się zdecyduję ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam kosmetyki od Agafii, saszetki też z resztą sa fajna formą opakowania i bardzo je polubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie miałam ich produktów w tych saszetkach - bardzo mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam produkty z tej serii, ale tej maseczki nie stosowałam. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Tą maseczkę mam na celowniku, tym bardziej, że mam porównanie do niebieskiej glinki. Chcę wypróbować jak sobie radzi :)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images