Catrice EYEBROW FILLER Perfection & Shaping Gel

Hej! Ostatnio wspominałam wam o moich nowych zakupach w Naturze. W koszuku znalazł się żel do brwi. Chciałabym wam pokazać jak sprawuje...

Hej!
Ostatnio wspominałam wam o moich nowych zakupach w Naturze. W koszuku znalazł się żel do brwi. Chciałabym wam pokazać jak sprawuje się u mnie, Zapraszam na recenzję!




Żel do brwi firmy Catrice zakupiłam w drogerii Natura za 15,99zł.Cena całkiem przyzwoita, dostępność również. Szukałam żelu, który dobrze utrwaliłby moje niesforne brwi i sprawiłby, że w końcu będą w jednym miejscu. Wyboru praktycznie nie było, więc wzięłam co było.


Produkt jest zamknięty w opakowaniu podobnym do tuszu do rzęs, ma nawet taką samą szczoteczkę. Po jego  otworzeniu byłam trochę przerażona wielkością szczoteczki i kolorem żelu. Bałam się, że będzie za jasny, jednak nie potrzebnie. Kolor po nałożeniu na brwi staje się nieco ciemniejszy. Co do formuły żelu miałabym jednak zastrzeżenia. Dla mnie niestety jest to za słaby produkt. Co prawda rozczesuje brwi i je układa, ale nie jest to zbyt trwałe, niektóre włoski od razu wracają na swoje miejsce. Nie polecam też tego produktu osobom, które mają mało brwi, myślę, że u nich w ogóle by się nie sprawdził. Żel nadaje się do podkreślenia naturalnych brwi, nie do ich malowania od zera. Ostatecznie jestem zadowolona z efektu jaki nadaje moim brwiom, jednak spodziewałam się większego utrwalenia. Będę dalej szukała produktu idealnego, ale ten na pewno z przyjemnością wykończę.


PRZED




PO




Jak podoba wam się efekt? Macie swój ulubiony produkt do brwi?

Przeczytaj też...

9 komentarze

  1. Nie wiem czy u mnie by się sprawdził. Ja tez ciągle szukam ideału w tej dziedzinie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz bardzo ładne, naturalne brwi :) Ja do wypełniania używam kredki Eveline i cienia z The Color Workshop, a do utrwalenia żelu z Wibo, i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy, ale dla mnie to zbędny gadżet ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. ja wlasnie szukam czegos nowego do brwi :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Obecnie do brwi używam cieni z Catrice i tuszu z Wibo. U mnie ten zestaw sprawdza się rewelacyjnie.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja maluję brwi od roku, nigdy wcześniej tego nie potrzebowałam, aż przyszła moda na mocno podkreślone i tak się zaczęło podkreślanie je zwykłym matowym brązowym cieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo go lubię.Trzyma w ryzach moje brwi cały dzień:)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images