Dlaczego kocham być kobietą?

Hej! Bardzo długo nic nie pisałam. Przez ten czas obserwowałam was, czytałam wasze posty i zmieniałam wygląd bloga. Oprócz tego mam dużo ...

Hej!

Bardzo długo nic nie pisałam. Przez ten czas obserwowałam was, czytałam wasze posty i zmieniałam wygląd bloga. Oprócz tego mam dużo pracy, dlatego wybaczcie, mam nadzieję, że zrozumiecie. Dzisiaj przychodzę do was z postem nie kosmetycznym. Chciałabym napisać wam w punktach dlaczego kocham być kobietą. Czy wy czasem zastanawiałyście się nad tym? 





Kocham być kobietą, bo ...

  • Uwielbiam nosić sukienki. Kocham wszystkie, długie, krótkie, z koła, ołówkowe, mogłabym chodzić w nich ciągle. Dla mnie prawdziwa kobieta powinna częściej chodzić w sukienkach niż w spodniach. Sukienki są dla kobiet, a spodnie dla mężczyzn. Dla mnie sukienka, czy spódnica to jakby manifest wolności. Czuję się w nich prawdziwą kobietą, a przecież tak powinno być, prawda?
  • Kocham malować usta szminką. Pomalowane usta dodają sekaspilu i pewności siebie. Szczególnie upodobałam sobie czerwienie. Każda kobieta powinna mieć w swojej kosmetyczce chociaż jedną szminkę w krzykliwym kolorze. Ja nie maluję ust jedynie na specjalną okazję. Jeśli mam na to akurat ochotę to robię to nawet bez powodu, kiedy chcę!
  • Lubię wysokie obcasy. Prawdziwa kobieta powinna mieć w swojej szafie wygodne obcasym, w których można biegać po mieście.
  • Czasem sobie pomarudzę i nikt na mnie dziwnie nie patrzy, bo przecież kobiety tak mają.
  • Mimo wszystko kocham swoje krągłości. Co z tego, że biust i tyłek mam w rozmiarze 42, a resztę 38. Jestem kobietą, więc mam krągłości. Wiele innych kobiet bardzo chciałoby mieć taki biust, czy pośladki, więc nie będę marudziła, że tu za dużo, tam za mało. Ty też nie marudź, ciesz się z tego co dostałaś do matki natury. Każda z nas jest inna, ale każda jest piękna.
  • Kobiety są silne. Silniejsze psychicznie niż mężczyźni, tak uważam. Z resztą, który z nich dałby radę urodzić dziecko?
  • Mogę płakać kiedy chcę. Przeważnie płacz pomaga mi w rozładowaniu napięcia. Nie robię tego codziennie, nie robię tego często, ale czasem nadchodzi taki moment, kiedy trzeba daść opust emocjom. A przecież chłopaki nie płaczą...
  • Lubię dbać o siebie, malować paznokcie, nakładać maseczki, chodzić do spa itd.
  • Kocham piękną, koronkową bieliznę, Bo która z nas takiej nie lubi?

To byłoby chyba na tyle :) A wy dlaczego lubicie być kobietami?
Dajcie znać w komentarzach.



Przeczytaj też...

0 komentarze

Flickr Images