MÓJ TYDZIEŃ Z VICHY IDEALIA SKIN SLEEP - testowanie, wrażenia

Hej!  Dzisiaj tak jak obiecałam przychodzę do was z moją opinią na temat kremu Vichy Idealia Skin Sleep .  Słyszałam o nim bardzo dobre o...

Hej! 
Dzisiaj tak jak obiecałam przychodzę do was z moją opinią na temat kremu Vichy Idealia Skin Sleep.  Słyszałam o nim bardzo dobre opinie, a z racji, że ciągle szukam najlepszego kremu do twarzy postanowiłam go przetestować. Na stronie internetowej KLIK zamówiłam bezpłatne próbki produktu. Wystarczyły mi aż na tydzień. Myślę, że przez ten czas można wyrobić sobie trochę opinię na temat kremu, chociaż wiem, że powinnam testować go dłużej, aby efekt był bardziej wiarygodny. Jeśli jesteście ciekawe jak Vichy Idealia Skim Sleep sprawdził się na mojej buzi to zapraszam na dzisiejszy post!


CENA I DOSTĘPNOŚĆ
Cena tego kremu waha się od 85zł do 110zł za 50ml. Jest to spora rozbieżność, dlatego warto poszukać w sklepach internetowych jakichś promocji lub tańszego kremu. Po co przepłacać jeśli można kupić identyczny produkt taniej niż np. w aptece obok. Produkt jest dostępny w sklepach internetowych, niektórych drogeriach oraz aptekach. 


OPAKOWANIE I WYDAJNOŚĆ
Ja otrzymałam 3 próbki kremu na noc x 1,5ml, 1 próbkę kremu na dzień x 1,5ml oraz kartę lojalnościową, która przy zakupie 4 kremów przeciwzmarszczkowych upoważnia do odebrania piątego kremu za darmo. Całkiem fajna propozycja dla tych, którzy lubią się z kremami Vichy. Próbka kremu na dzień wystarczyła na dwa dni, a na noc na 6 dni, czyli prawie tydzień. Tyle testowałam produkt. Szacuję, że pełnowymiarowy produkt (50ml) przy codziennym nakładaniu na twarz wystarczyłby na około 3 miesiące.


ZAPACH I KONSYSTENCJA
Jeśli wolisz kremy bezzapachowe to nie jest krem dla Ciebie. Pachnie, ale nie nachalnie. Czuć w nim jednak alkohol. Mi zapach kremu nie przeszkadzał ani trochę, Krem jest jasnoróżowy, delikatny, dobrze rozprowadza się na skórze, równie dobrze się wchłania, Nie pozostawia tłustego filmu. Producent zapewnia, że jest to krem o konsystencji żelu, ale nie do końca się z t ym zgodzę. Dla mnie to plus,

DZIAŁANIE
Jestem zadowolona z testów. Być może skuszę się na pełnowymiarowy produkt. Co najważniejsze - nie podrażnił mojej skóry. Buzia jest rzeczywiście bardziej rozświetlona, gładsza, dobrze nawilżona. Mam wrażenie, że moje naczynko pod okiem jest też mniej widoczne. Być może to również zasługa tego kremu. Moja twarz o poranku prezentuje się lepiej niż zazwyczaj, tak jak zapewniał producent. Uważam, że jest to krem godny polecenia oraz warty swojej ceny i każda z nas powinna go przetestować. Jest on polecany dla kobiet po 20 roku życia i zapobiega oznakom starzenia.



A WY LUBICIE PRODUKTY VICHY?

Przeczytaj też...

13 komentarze

  1. Miałam okazję używać Vichy krem rozświetlający,który się bardzo spisał;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie miałam, żadnego kremu z vichy może się kiedyś na ten skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam nigdy nic z vichy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że firmy produkują różne próbki, dzięki czemu możemy uniknąć zakupowej wpadki ;)
    Dziękuję za obserwację mojego bloga, odwdzięczam się tym samym :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyk wydaję się być naprawdę fajnym produktem, ale cena bardzo odstrasza. :)

    Pozdrawiam,
    Birginsen.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, ze jesteś zadowolona z testów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja teraz testuję krem z Vichy z serii Aqualia Thermal. Mam go z boksa beGLOSSY. Jak na razie sprawdza się dobrze. Wcześniej nie miałam z tą firmą do czynienia. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam też próbki tych kremów, ale jeszcze nie zdążyłam wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie szaleję za kremami Vichy, ale ciekawe są ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam kiedyś podobne próbki i kremy były dobre ale bez większych rewelacji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy nie miałam :)
    Super blog będę zaglądać częściej :)

    potrzebuje kliknięć pomożesz będę wdzięczna :)
    http://natalia004j.blogspot.com/2015/07/dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  12. nie wiedziałam, że można u nich zamowic probki fajna sprawa, szczególnie ze vichy nie uzywalam poki co ;)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images