Moja lista marzeń + Zdjęcia

Hej! Planuję zmienić w najbliższym czasie wygląd bloga, wiem jak chcę, aby wyglądał, ale nie mam pojęcia jak się za to zabrać. Dzisiaj mi...

Hej!
Planuję zmienić w najbliższym czasie wygląd bloga, wiem jak chcę, aby wyglądał, ale nie mam pojęcia jak się za to zabrać. Dzisiaj mimo tego, że jest lato pogoda nie zachęca do tego, by wyjść na dwór. Mam chwilę wolnego czasu, więc przychodzę do was z listą rzeczy, które chciałabym mieć i planuję kupić. Nie będą to kosmetyki. Na liście znajdą się też rzeczy, które planuję zrobić. A na koniec mała porcja zdjęć ode mnie i zapowiedź kolejnego posta. Zapraszam!

CZĘŚĆ I : Co planuję zrobić?

Czasem planujemy coś zrobić i jedynie na planach się kończy. Nie chcę, aby i tym razem tak było, więc robię listę, by pomogła mi w spełnianiu rzeczy, które sobie zaplanuję. Bez rzucania słów na wiatr!
  • Kupić w końcu karnet na siłownię i ćwiczyć: Mam w zasięgu dłoni dobrze wyposażoną siłownię. Pracuję w hotelu 4* i zawsze po pracy lub w dzień wolny mogłabym przecież tam się wybrać. Przecież mam tak blisko! Dodając do tego, że karnet mam z dużą zniżką, korzyści jakie przyniosą ćwiczenia - same plusy!
  • Day SPA z przyjaciółką: Po sezonie chciałabym pojechać na jeden dzień w SPA z przyjaciółką, aby móc się odprężyć po ciężkiej pracy. Znacie jakieś SPA godne polecenia? (Najlepiej w woj. pomorskim.)
  • Weekend nad jeziorem z Ukochanym: Jeszcze w te wakacje planujemy pojechać gdzieś na weekend, aby spędzić ze sobą trochę czasu.

CZĘŚĆ II: Co planuję kupić?




Teraz czas na listę rzeczy, które chcę kupić. Będzie tego zdecydowanie więcej. Dzięki takim listom spełniam swoje zachcianki, pomagają mi z walką z wydawaniem pieniędzy na to co niepotrzebne. Krótko mówiąc - nie robię zakupów pod wpływem impulsu, kupuję jedynie to, co sobie zaplanowałam. Do dzieła!





  • Freya Deco Plunge - cena: około 220zł, dobrze trzyma duży biust i daje spektakularny efekt, warto wydać na niego taką kwotę. Kupię w sierpniu.
Źródło zdjęcia: KLIK

  • Wonderbra Ultimate Strapless - ceny wahają się od 170 do 280zł, dobrze trzyma nawet duży biust, każda z nas potrzebuje stanika bez ramiączek. Kupię do końca roku.
Źródło zdjęcia: KLIK
  • Nike Air Max Thea miętowe - cena około 400zł, bardzo mi się podobają, na jesień będą idealne. Kupię we wrześniu.


Źródło zdjęcia: KLIK

  • Zestaw do hybryd Semilac - cena: około 300zł, lubię, kiedy lakier na paznokciach wytrzymuje więcej niż 2 dni, jest błyszczący i się 'nie gniecie', taki efekt można uzyskać dzięki hybrydom. Kupię nie wiem kiedy.

Źródło zdjęcia: KLIK


  • Mała torebka - coś w stylu tej, jednak nie musi być od  Michaela Korsa, wolałabym tańszą wersję. Kupię na jesień.

Żródło zdjęcia: KLIK



  • Koszulka Fashion Save The Curves - cena: 59zł, idealnie do mnie pasuje, urzekła mnie i musze ją mieć! Kupię w sierpniu.

Źródło zdjęcia: KLIK
  • Kosmetyczka Zoeva - cna: 59,90zł, jest po prostu śliczna, czas na wymianę mojej starej 'kosmetyczki do torebki'. Poluję na nią od miesiąca. Kupię w sierpniu/wrześniu.
    Żródło zdjęcia: KLIK

    • Klasyczna skórzana ramoneska - cena: 200-300zł, zawsze o takiej marzyłam, będzie idealna na jesiań i wiosnę. Kupię na jesień.

    Źródło zdjęcia: KLIK


    To byłoby na tyle zdjęć tego co chcę kupić, oprócz tego chciałabym:
    • kupić chociaż jednego GlossyBoxa - w sierpniu
    • duże lustro, w którym widać całą sylwetkę - do końca tego roku
    • dobry krem na dzień
    • dobry krem na noc
    • dobry krem pod oczy
    • dobry krem redukujący cellulit/ujędrniający
    Polecicie coś?

    Teraz porcja zdjęć ode mnie, zapraszam do oglądania!




    

    
    Maseczkowy potwór.

    
    Ulubione piwo z przyjaciółką

    
    W końcu kupiłam mojego ulubionego micela






    
    KOKTAJL MALINOWY: miksujemy mleko + maliny
    
    kwiaty w ogrodzie

    
    kąpiemy nóżki w rzece

    
    tymbark

    
    Ostatnio sprzedałam pierwszego MOETa, szampan za 300zł,
    było trochę emocji przy otwieraniu przy gościach, ale się udało,
    wszyscy byli zadowoleni

    
    moje dzisiejsze śniadanie

    


    W środę lub czwartek będzie post: TYDZIEŃ Z VICHY IDEALIA SKIN SLEEP - testowanie, moje wrażenia.

    Jesteście ciekawe jak sprawdził się ten krem na mojej skórze podczas ostatniego tygodnia? Zapraszam was na następnego posta.


    A WY CO PLANUJECIE ZROBIĆ/KUPIĆ?

    Przeczytaj też...

    11 komentarze

    1. piękne airmaxy :) ja nic nie planuję, kupię to co wpadnie mi w oko :D

      OdpowiedzUsuń
    2. Rzadko noszę adidasy, ale te Air Max Thea są bardzo ładne, zwłaszcza takie miętowe ;)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Marzą mi się od pół roku, warto mieć takie buty w szafie, są bardzo wygodne i trwałe :) Najwyższa pora sobie kupić :)

        Usuń
    3. Ja zawsze coś zaplanuje ale spodoba mi się po drodze 1000 innych rzeczy :D kurtka bardzo w moim stylu uwielbiam ramoneski, moja się znosiła i też szukam nowej :) + obserwuję :)

      OdpowiedzUsuń
    4. Piękna kurtka, ja na noc teraz najczęściej używam olejku z evree, a na dzień krem z Lirene :)

      OdpowiedzUsuń
    5. uhuhuh, to trochę Ci się wyda ;) świetne zdjęcia;)

      OdpowiedzUsuń
    6. też planuję sportowe buty, bo ostatnio mam wielką ochotę na nie, tylko w różu raczej :) i też małą torebkę, jednak trochę większą niż Ty, w stylu takiej aktówki/listonoszki.

      OdpowiedzUsuń
    7. Fajna lista, ramoneskę i airmaxy też chcę :)

      OdpowiedzUsuń
    8. powodzenia, ja w zeszłym tygodniu kupiłam zestaw semilac i czekam na paczkę, które powinna dziś dojść.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Super, zrób recenzję :) Na pewno nie tylko jaz chęcią ją przeczytam :)

        Usuń
    9. również podobają mi się takie air maxy <3

      OdpowiedzUsuń

    Flickr Images