Moje Kulinarne Oblicze #1 : Makaron w roli głównej

Hej! Taj jak wam obiecałam, dzisiaj będzie pierwszy post z przepisem. Główną rolę zagra makaron w sosie pomidorowo-szpinakowym. Ja bardzo ...

Hej!
Taj jak wam obiecałam, dzisiaj będzie pierwszy post z przepisem. Główną rolę zagra makaron w sosie pomidorowo-szpinakowym. Ja bardzo lubię sama wymyślać różne dania, pod tym względem moja kreatywność nie ma granic. Jeśli jesteście ciekawi co jadłam dzisiaj na obiad to serdecznie zapraszam!

#SKŁADNIKI

  • makaron pełnoziarnisty - ja wybrałam Tagiatelle z Lubelli
  • przecier pomidorowy
  • szpinak świeży lub mrożony
  • opcjonalnie: mięso mielone
  • bazylia świeża lub suszona
  • czosnek
  • ser mozarella
  • przyprawy: papryka słodka, pieprz, sól









#KROK PO KROKU
  1. Ugotować makaron wg przepisu na opakowaniu.
  2. Jeśli wybraliście opcję z mięsem to właśnie jest to dobra pora na usmażenie go na patelni.
  3. Do usmażonego mięsa dodajemy przecier pomidorowy.
  4. Na drugiej patelni usmażyć zamrożony szpinak  lub do sosu wrzucamy świeży.
  5. Dodać czosnek, przyprawić.
  6. Na koniec wrzucić trochę rozdrobnionej mozarelli i do sosu dodać makaron, wszystko dokładnie wymieszać,
  7. Smacznego!

Było smaczne, ale trochę przesadziłam z przyprawami :D


A wy co lubicie jeść?

Przeczytaj też...

8 komentarze

  1. ja za makaronem nie przepadam.. ale Na Twoje danie bym się skusiła!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię dania z makaronem i mozzarellę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam makaron :D a Twoje danie wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. smacznie wygląda, muszę kupić ten super ciągliwy ser.

    OdpowiedzUsuń
  5. nabrałam ochoty na taki makaron ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo :) u mnie dzisiaj spaghetti :)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images