Nowości kosmetyczne i nie tylko

Hej! Dopiero znalazłam czas na to, aby coś ciekawego wam napisać, ale myślę, że nie jest źle, bo ostatni post był w sobotę, a dzisiaj jes...

Hej!
Dopiero znalazłam czas na to, aby coś ciekawego wam napisać, ale myślę, że nie jest źle, bo ostatni post był w sobotę, a dzisiaj jest wtorek. Przez ten cały czas wiernie obserwowałam to co dodajecie. Na samym początku chciałabym wam bardzo podziękować za to, że ze mną jesteście i za to, że z każdym dniem was przybywa, jesteście wspaniali! Właśnie siedzę na podwórku, słucham dobrej muzyki i piję kawę. W końcu czas na chwilę relaksu po pracy. Dzisiaj dostałam wypłatę, co wiąże się oczywiście z zakupami. Zapłaciłam wszystkie rachunki. Nie poszalałam, ale znalazłam kilka fajnych rzeczy. Poza tym, czekam na moje zamówienie z H&M, Lawendowej Szafy i Etuo. Zamówiłam kilka ubrań, kosmetyków i etui oraz szkło hartowane do mojego nowego telefonu. Postanowiłam, że będę o niego dbać - nie chcę, aby był kolejnym z potłuczoną szybką. Szykuje się kilka nowych postów o moich zamówieniach z tych sklepów internetowych, jeśli jesteście ciekawe to musicie cierpliwie czekać. A jutro przyszykuję dla was dobry, prosty przepis na  ciekawy obiad. Zostańcie ze mną, a nie pożałujecie! Tymczasem zapraszam was na mój dzisiejszy post, w którym pokarzę wam co dzisiaj zakupiłam i napiszę co planuję zrobić w tym miesiącu. Tak więc... Do dzieła! 

Na początek trochę kosmetycznie
  


 Oto moje mini zakupy z Natury. Wybrałam się tam tylko po jakiś żel do brwi, ale oczywiście skończyło się jak zwykle... Na początku moją uwagę przykuł ten fioletowy lakier do paznokci z Catrice (11,99zł), ślicznie się mieni, pomyślałam 'MUSZĘ GO MIEĆ'!  Zobaczyłam promocję 1 lakier do paznokci + drugi za 1 grosz i musiałam mieć dwa. Drugi z nich to jasny , morski błękit, idealny na lato.
Tak jak mówiłam chciałam kupić jakiś żel do brwi, jednak jak się okazało - nic takiego nie mieli. Wybrałam ostatecznie jakieś mazidło do brwi (niby żel), również z Catrice (15,99zł). Oczywiście ledwo wróciłam do domu i od razu poszłam do łazienki przetestować. Jak dla mnie w ogóle nie jest to żel, ale kolor ma ładny i dobrze podkreśla brwi. Jednak chciałam coś, co utrwali kształt moich brwi. To jednak do tego się nie sprawdzi, ale będę używać.
Serum do włosów firmy Marion dorwałam przy kasie w promocji za 4,99zł, co wydaje mi się  wręcz śmieszną ceną jak za produkt, który ma 'naprawić' nasze włosy. Postanowiłam to kupić i przetestować, bo cena bardzo niska i tak o, po prostu, bo lubię testować.
Kupiłam jeszcze

 Siemię lniane (3,40zł) - z którego robię płukankę do włosów. Skończyło mi się, więc musiałam uzupełnić zapasy.

 Alcotest (6zł) - myślę, że na pewno się przyda. W wakacje częściej niż zwykle chodzę na imprezy. Szczególnie lubię te na plaży, bo mieszkam nad morzem. Oczywiście kiedy piję alkohol nie jeżdżę samochodem. Ale na drugi dzień po imprezie jeśli mam wolne ja i mój chłopak to bardzo lubimy spędzać czas 'w terenie'. Jeździć nad morze, lub gdzieś na wycieczkę, więc myślę, że taki test to dobra sprawa, żeby sprawdzić rano, czy można już 'wsiąść za kółko'. A kupiłam go w zwykłym sklepie.
Odwiedziłam również lumpa

 Koszulka w paski H&M (5zł) dla mnie.
Koszulka w paski nieznanej firmy (5zł) dla mojego chłopaka.

Ostatnio polubiłam też wodę lekko gazowaną, a szczególnie do gustu przypadła mi ta z Cisowianki.
W końcu wymieniłam mojego starego, potłuczonego, zdezelowanego LG (zdjęcie poniżej) na lepszy model - HTC Desire 620 (zdjęcie powyżej), kupiłam nowiutki za 650zł od kolegi, trafiłam na super okazję, sprawuje się super i ma świetny aparat fotograficzny!
I na koniec kilka zdjęć tak po prostu :)
Wiatraki blisko mojego domu
  

Takie z pracy
Na polnej drodze
Kwiatki z mojego podwórka
Taką polną drogą można dojść do mojego domu


A taki widok właśnie mam przed sobą :)
Napiszcie koniecznie czy miałyście już coś z tych rzeczy, które kupiłam i jak się u was sprawowały!

Przeczytaj też...

5 komentarze

  1. Ale cudna ta bluzeczka z lumpka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super kubeczek:D Ciekawi mnie te serum do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne lakiery i zdjęcia przyrody.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam te serum do włosów i jak dotąd sprawuję się przyzwoicie. A tak poza tym zrobiłaś ładne zdjęcia przyrody.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. coś ty zrobiła z moim eldżikiem! ;( :D ja tez myślę nad zmianą telefonu ;p
    fajne łupy ;) ja wczoraj odwiedziłam h&m i kupiłam sobie koszulkę za... bagatela 5zł :D

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images