Planeta Organica - ORGANIC SHEA BUTTER HAIR SHAMPOO

Hej! Dzisiaj przychodzę do wasz recenzją mojego nowego szamponu do włosów. Będzie to Planeta Organica seria Afryka - Szampon do włosów su...

Hej!
Dzisiaj przychodzę do wasz recenzją mojego nowego szamponu do włosów. Będzie to Planeta Organica seria Afryka - Szampon do włosów suchych i zniszczonych - odbudowa i odżywienie. Kiedyś miałam szampon i odżywkę tej firmy i byłam bardzo zadowolona, więc postanowiłam przetestować coś nowego. Jak szampon sprawdził się u mnie? Czy jestem z niego zadowolona? A może to kolejna kosmetyczna porażka? Zapraszam na dzisiejszego posta!


Poniżej znajduje się nasz dzisiejszy bohater!





CENA I DOSTĘPNOŚĆ
Kupiłam szampon za 11zł w Lawendowej Szafie. Uważam, że to  bardzo niska cena jak za produkt organiczny takiej jakości. Niestety nie spotkałam się z tym szamponem w sklepach stacjonarnych. Na pewno nie dostaniemy go w drogeriach. Jednak warto go poszukać. W zeszłym roku widziałam stoisko z takimi kosmetykami na Jarmarku Dominikańskim w Gdańsku i tam kupiłam inny szampon z odżywkę tej firmy. Każdy za około 26zł, a w sklepie internetowym można dostać te same produkty dwa razy taniej. 


OPAKOWANIE - pierwsze wrażenie 
Szampon jest zamknięty w wysokiej, smukłej, plastikowej buteleczce przez którą nie widać ile produktu zostało. Dla niektórych może to być minus, jednak w tego typu produktach w ogóle mi to nie przeszkadza. Szata graficzna przyjazna dla oka, adekwatna do nazwy szamponu, kiedy spojrzy się na produkt na myśl przychodzi Afryka. Opakowanie mieści 250ml produktu. Dla mnie jedynym minusem opakowania jest to, że nie jest za bardzo elastyczne przez co ciężko się go wyciska.



OD PRODUCENTA


ZAPACH
Szampon pachnie przepięknie, masło shea wyczuwalne jest od razu po otwarciu opakowania. Jednak po umyciu zapach niestety znika. Myślę, że byłoby inaczej, gdybyśmy zastosowali odżywkę, czy maskę z tej samej serii. Ja kupiłam tylko szampon. Może w przyszłości skuszę się na inne kosmetyki z tej serii.

KONSYSTENCJA I PIENIENIE
Szampon jest dość rzadki, jednak nie na tyle, żeby nie dało się nałożyć go na włosy. Ma jasny, prawie przeźroczysty kolor. Pierwsze co mnie zdziwiło po aplikacji to fakt, że produkt bardzo dobrze się pieni. Nie trzeba nakładać go bardzo dużo, nawet przy takich gęstych i długich włosach jak moje. Jest to ogromny plus. Szampon jest wydajny.

SKŁAD


DZIAŁANIE - MOJA OPINIA 
Dla mnie szampon okazał się strzałem w dziesiątkę. Przede wszystkim idealnie oczyszcza, włosy po nim się nie plączą. Dobrze się pieni, więc równie dobrze myje się nim włosy. Odnoszę wrażenie, że poradziłby sobie nawet ze zmyciem oleju z włosów, co nie jest tak oczywiste w przypadku wszystkich szamponów. Produkt jest wydajny. Odbija włosy u nasady, przedłuża ich świeżość. Jego zapach jest przepiękny. a cena stosunkowo niska. Byłabym w stanie zapłacić za ten produkt więcej. W tym przypadku przeważają plusy. Jedyny minus jaki zauważyłam to fakt, że z opakowania trudno wycisnąć produkt. Jak najbardziej polecam ten szampon, w szczególności osobom, które mają włosy podobne do moich - długie, gęste, grube, zniszczone, wysokoporowate. 


A wy miałyście kiedyś ten szampon lub coś z tej firmy?

Przeczytaj też...

9 komentarze

  1. Jeszcze go nie miałam. Po zużyciu moich zapasów, chętnie go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tego szamponu nie miałam, ale słyszałam sporo dobrego o tej marce :) ja z Tobą też zostaję, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) A do tej pory nic co miałam z tej marki mnie nie rozczarowało, wręcz przeciwnie, jest coraz lepiej!

      Usuń
  3. Nie miałam tego szamponu, ale czuję, że byśmy się polubili.

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę musiała go wypróbować, ale najpierw muszę zużyć spore zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie bym go sprawdziła :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jeszcze nic od nich nie miałam ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam kiedyś szampon tej firmy, ale bez szału :p

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images