Sposób na upalne dni, czyli: MROŻONA HERBATA INACZEJ

Hej! W letnie i gorące dni chciałoby się wypić coś chłodnego. Jedni piją wodę - jestem tego zwolenniczką, inni wolą mrożoną kawę, której ...

Hej!

W letnie i gorące dni chciałoby się wypić coś chłodnego. Jedni piją wodę - jestem tego zwolenniczką, inni wolą mrożoną kawę, której osobiście nie lubię. Kawę piję jedynie gorącą, czarną, bez cukru, ewentualnie z mlekiem. Dzisiaj przychodzę do was z pomysłem na mrożoną herbatę. Jednak nie będzie to zwykła czarna herbata z cukrem i lodem, a taka, jaką podajemy w kawiarni hotelowej gościom. Cieszy się ona dużą popularnością i nie ukrywam, że skradła również moje serce. Tak więc zapraszam was na przepis na HERBATĘ MROŻONĄ Z MIODEM I WIŚNIAMI.



1# SKŁADNIKI
  • czarna herbata
  • wrzątek
  • lód
  • miód
  • wiśnie mrożone lub świeże
Oprócz tego:
  • koktajler lub blender
  • dzbanek (jeśli przygotowujemy większą ilość)
  • szklanki
  • słomki
2# SPOSÓB PRZYGOTOWANIA
  • zaparzyć herbatę
  • jeśli mamy świeże wiśnie to trzeba wydłubać z nich pestki
  • jeśli używamy koktajlera to wrzucić do niego wszystkie składniki i miksować
  • jeśli używamy blendera ręcznego tak jak ja to trzeba bardzo uważać, żeby nie pochlapać ścian i miksować wszystko powoli
  • przelać napój do szklanek lub dzbanka

NA ZDROWIE!

A wy wolicie mrożoną herbatę czy kawę?










Przeczytaj też...

16 komentarze

  1. ja w ogóle nie lubię kawy, więc odpowiedź to herbata :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czegoś takiego jeszcze nie piłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. spróbuje akurat mam wiśnie z własnego drzewa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Z wiśniami to faktycznie dobry pomysł, choć ja wolę tradycyjny kompot z wiśni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne sposoby,muszę koniecznie wypróbować;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, ale dla mnie bez miodu, bo jestem weganką :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę wypróbować kusząco wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Do tej pory piłam tylko kawę mrożoną, czas się przestawić! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. takiej mrożonej herbaty nie piłam :) wolę jednak mrożoną kawę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oo, jeszcze nigdy czegoś takiego nie robiłam, muszę spróbowac:)
    Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  11. oo jeszcze takiej nie próbowałam, ja jestem zwolenniczką mrożonej kawy jednak :D

    OdpowiedzUsuń
  12. O takiej herbacie jeszcze nie słyszałam, musi być pyszna :)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images