ESSENCE Maskara do brwi i rzęs w żelu - czy warto kupić?

Hej! Dzisiaj opowiem wam kilka słów na temat żelu do brwi z Essence. Kupiłam go na początku miesiąca i od tamtej pory codziennie go uży...

Hej!

Dzisiaj opowiem wam kilka słów na temat żelu do brwi z Essence. Kupiłam go na początku miesiąca i od tamtej pory codziennie go używam. Chciałabym podzielić się z wami opinią na temat tego produktu. Jeśli tak jak ja macie długie i niesforne brwi i szukacie czegoś co je ujarzmi to zapraszam na dalszą część posta. Dowiecie się jakie jest działanie tej Maskary do brwi i rzęs w żelu. 



W poszukiwaniu taniego żelu do utrwalenia brwi przekopałam cały internet. Zależało mi na tym, żeby był bezbarwny, ponieważ do wypełnienia używam mini paletki z Catrice. Ten żel jest dostępny stacjonarnie np. w Naturach, ale też dostaniemy go w internecie, Ja swój kupiłam na Mintishop.pl i zapłaciłam za niego 8,99zł. Stacjonarnie kosztuje z tego co się nie mylę tyle samo.

Kosmetyk znajduje się w 9ml opakowaniu, które jest przeźroczyste. Widać przez nie ile zostało nam produktu, więc jest to duży plus. W opakowaniu jest szczoteczka za pomocą której można aplikować produkt na nasze brwi. Po wypełnieniu brwi cieniami z Catrice nakładam na nie ten żel, Trzeba z nim bardzo uważać. Bardzo lubi 'zbierać i zdzierać' nałożone wcześniej cienie. Przez tydzień uczyłam się nakładać go tak, aby na moich brwiach został cień i żel. Po aplikacji tego produktu nasze brwi są mokre i okropnie się świecą. Jednak po wyschnięciu produkt jest niewidoczny, nie błyszczy się już i dobrze trzyma brwi w ryzach.


Szczoteczka mimo mojej woli zabiera trochę wcześniej nałożonego cienia razem ze sobą do opakowania i produkt trochę się brudzi na brązowo, ale nie przeszkadza mi to.

Sam żel jest gęsty, moim zdaniem ma idealną konsystencję. Nie jest zbyt wodnisty i nie spływa z naszych brwi. Kolejny atut tego produktu to jego trwałość. Mam pracęm w której czasem spędzam nawet 16h dziennie w ciągłym ruchu, więc są to idealne warunki do testowania kosmetyków. Trwałość tego żelu jest idealna, taka, jaką bym sobie wymarzyła. Nałożony o godzinie 11 rano przetrwa w nienaruszonym stanie cały dzień i całą noc. Dotykając brwi o 3 w nocy czuć, że dobrze trzyma brwi na swoim miejscu. Czego chcieć więcej? 

Polecam ten produkt posiadaczkom brwi, które 'żyją swoim życiem'. Moje włoski są długie, a po użyciu tego żelu trzymają się na swoim miejscu tyle ile trzeba - cały dzień. Nie straszny im wiatr. Cena jest przystępna, z dostępnością też niema problemu, więc uważam, że jest to kosmetyk, który warto przetestować. Jednak tak jak już wspomniałam trzeba uważać przy jego aplikacji, by nie rozmazać sobie nałożonych wcześniej cieni. Ja nie przeczesuję nim brwi, a tak jakby wciskam go w nie.

A wy czym utrwalacie swoje brwi?

Przeczytaj też...

8 komentarze

  1. Ja posiadam tusz "essence make me brow " jak na razie jest super.
    Dodatkowo używam jeszcze cieni z paletki essence lub kredki :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że trzyma brwi przez tyyle godzin :) Myślałaś może o tym, żeby nałożyć go przed cieniami? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam, ale on dość długo zasycha, a nie chciałoby mi się np czekać 20 minut zanim zaschnie i dopiero używać cieni. a jak nakłada się na mokro to przeważnie cienie w ogóle się nie trzymają, pędzelek od razu jest cały mokry i brudny a co właśnie za tym idzie - gorzej rozprowadza cienie :) ale opracowałam już skuteczny sposób i jakoś daje rade :)

      Usuń
  3. Całe szczęście moje brwi całkiem dobrze się układają :) Od kiedy używam do ich podkreślanie pomady z Inglota to już zupełnie nie zmieniają kształtu przez cały dzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi marzy się Dipbrow Pomade z Anastasi :) Może kiedyś się na nią skuszę :D

      Usuń
  4. Ciekawy produkt, nigdy nie używałam czegoś takiego. A tak z ciekawości, ile kosztuje taka przyjemność?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam nigdy takich produktów, choć przydałoby się, bo moje brwi właśnie żyją własnym życiem i też mam dosyć długie i ciemne włoski. Koniecznie wezmę pod uwagę ten produkt przy kolejnych zakupach :)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images