WIBO MILLION DOLLAR LIPS Nr 1 - Matowa pomadka do ust - Hit, czy kit?

Hej ! Miałam bardzo pracowity weekend, brak czasu dla siebie i na pisanie postów, ale udało mi się przez ten czas coś przetestować. Osta...

Hej!

Miałam bardzo pracowity weekend, brak czasu dla siebie i na pisanie postów, ale udało mi się przez ten czas coś przetestować. Ostatnio pisałam o pomadkach Bourjois Rouge Edition Velvet. Dzisiaj pozostajemy w temacie podobnych produktów. Jesteście ciekawe czy matowa pomadka z Wibo dorównuje tej z Bourjois? A może w ogóle się nie sprawdziła i nie warto wydawać na nią nawet 10zł? Zapraszam na recenzję z małym porównaniem.






Wibo Million Dollar Lips to matowa pomadka w płynie. Moja ma kolor brudnego różu, bardzo podobny do 07 z Bourjois, dlatego nie mogę się oprzeć temu by obydwie do siebie porównać. Produkt mieści się w nieprzeźroczystym opakowaniu 3ml. Niestety nie widać ile produktu nam zostało, jest to minus. Kupiłam ją za około 10zł w Rossmanie, bez promocji. Cena jest bardzo przystępna. Pomadkę dobrze nakłada się załączonym aplikatorem. 


Pomadka ma bardzo ładny zapach i po aplikacji szybko zasycha na ustach. Kolor 01 jest dobry zarówno na dzień jak i na noc. Producent pisze, że jej formuła jest długotrwała i powinna wytrzymać na naszych ustach do 4h. Jak jest w rzeczywistości? 4h to minimum, przez ten czas nawet nie trzeba poprawiać pomadki. Nie rozlewa się poza kontur ust jeśli nie użyjemy wcześniej konturówki, zjada się w sposób praktycznie niewidoczny. Po około 5/6 godzinach można dokonać poprawki. Przez cały czas mat utrzymuje się na ustach. Ta pomadka bardzo zaskoczyła mnie pod względem jakości. Uważam, że jest warta uwagi. Polecam ją tym z was, które nie chcą wydawać 50zł na pomadkę z Bourjois, jej cena jest zdecydowanie wyższa, a jakość bardzo porównywalna. Różnią się nieco wykończeniem. Rouge Edition Velvet po wyschnięciu jest gładka i miękka, a Million Dollar Lips jest minimalnie lepka.  Cena za 1ml pomadki z Wibo to około 3,30zł, a z Bourjois 6,50, więc ponad dwukrotnie więcej. Uważam, że usta pomalowane pomadką z Wibo wyglądają rzeczywiście jak milion dolarów :)


Tak prezentuje się pełny makijaż z użyciem tej pomadki.



A wy miałyście tą pomadkę?
Lubiecie kosmetyki Wibo?


Przeczytaj też...

19 komentarze

  1. Ładny kolorek :) Wibo lubię, ale tej pomadki nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam i uwielbiam. :) a firmę Wibo coraz bardziej cenię za porządne i tanie kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio w Rossmanie się nad nią zastanawiałam, ale myślałam że jakaś lipa bo normalne matowe kosztują dużo więcej a tu jednak nie :) Następnym razem ją biorę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prezentuje sie na ustach! i do tego fajny kolor :) lubie komsetyki Wibo :)

    +
    Zapraszam serdecznie na konkurs do wygrania okulary ze sklepu firmoo.com
    http://marijory.blogspot.com/2015/11/giveaway-z-firmoo.html

    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny efekt, chyba się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się z pozytywnej recenzji tej pomadki bo chcę ją kupić. :-D Fajnie, że tak długo utrzymuje się na ustach i szybko zastyga.. to wielkie plusy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy kolorek, w moim typie :) Zerknę jak będę w drogerii. Buziak Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jej. Aczkolwiek chciałabym ją wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam ale byłam bliska zakupu. Teraz wiem, że warto :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny kolorek ale ja nie dkonca czuje sie w matach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ha! Kupiłam w promocji jej siostrę- odcień numer 3. :) Mam nadzieję, że się sprawdzi u mnie choć w połowie jak na Twoich ustach. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakby była wpromocji to wzięłabym sobie ze trzy kolory :D Daj znać jak się sprawdziła :)

      Usuń
  12. jeszcze nie mialam, ale u Ciebie wygląda ślicznie :) chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zastanawiałam się nad nią kiedyś i teraz żałuję, że nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam sporo kosmetyków Wibo. ale tej pomadki nie mam w żadnym odcieniu.. A kolorki naprawdę mi się podobają i do tego 4 godziny bez poprawki, duży plus!!

    Przyjemnie tu u Ciebie z mila chęcią zostaje na dłużej i obserwuje oraz zapraszamy do Nas :*

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images