Bourjois Healthly Mix - podkład idealny?

Podkład o którym chcę wam dzisiaj opowiedzieć podbił do tej pory wiele serc. Jednak jak to z podkładami bywa nie każdy się z nim lubi. Będz...

Podkład o którym chcę wam dzisiaj opowiedzieć podbił do tej pory wiele serc. Jednak jak to z podkładami bywa nie każdy się z nim lubi. Będzie to Bourjois Healthly Mix. Zdążyłam go przetestować i mam wam do powiedzenia kilka słów na jego temat. Jak sprawdził się u mnie? Co o nim sądzę?

Mój kolor podkładu to 51 - Vanille clair, Light Vanilla. Jest to najjaśniejszy odcień z kolekcji. Mimo tego, odcień wcale nie jest aż taki jasny, dla totalnych bladziochów zdecydowanie odpada, Jest ciut ciemniejszy niż poprzedni opisywany przeze mnie klasyk Revlon Colorstay w odcieniu 150 Buff. Healthly Mix to podkład, który ma za zadanie nadać naszej twarzy zdrowego blasku. Na skórze powinien utrzymywać się aż 16 godzin! Powinien zapewniać naszej cerze nawilżenie. Jak to zwykle w podkładach bywa buteleczka mieści 30ml produktu. Jego data ważności to 12 miesięcy od otwarcia. Producent mówi, że podkład nadaje się do każdeco typu cery i ma pół-matowe wykończenie. Podkład ma mieć zapach owoców, ponieważ jest wzbogacony o wyciągi z moreli, melona, jabłka oraz imbiru. Brzmi interesująco, Co wy na to? Ja to kupuję, Zachęcona opiniami internautek postanowiłam przetestować go na sobie. A teraz przejdźmy do tego jak zapewnienia producenta mają się do rzeczywistości.





CENA I DOSTĘPNOŚĆ
Jeśli będziecie chciały kupić ten produkt z łatwością odnajdziecie go stacjonarnie w drogeriach na stoiskach Bourjois, lub online. Ja wybrałam oczywiście drugą opcję z wiadomego powodu. Stacjonarnie cena kosmetyku jest niemalże dwukrotnie wyższa od ceny internetowej. Która z nas nie lubi oszczędzać?  Ja za podkład zapłaciłam 33,29zł i uważam, że jest to rozsądna cena. 

OPAKOWANIE
Podkład zamknięty jest w 30ml szklanej buteleczce, której towarzyszy miła dla oka szata graficzna. Zamknięcie podkładu nie jest dobrej jakości. Pompka nie zacina się, bardzo dokładnie dozuje produkt, dzięki czemu można wydobyć go tyle ile akurat potrzebujemy. Pompka to ogromny plus, jak wiemy, nie każdy podkład ją posiada, a dzięki niej można o wiele szybciej i bardziej higienicznie pobrać kosmetyk. Opakowanie przypadło mi do gustu, nie mam wobec niego żadnych zastrzeżeń.

ZAPACH
Tutaj jestem bardzo zaskoczona. Podkład rzeczywiście pachnie owocami, W tej kwestii producent się nie mylił. Uwielbiam go, na pierwszy plan wysuwa się morela. Aplikacja produktu staje się o wiele bardziej przyjemna kiedy używane przez nas kosmetyki pięknie pachną. Zapach to kolejny atut tego produktu.

KOLOR
To kwestia o której warto wspomnieć. Jak wcześniej wspomniałam mam odcień 51. Jest to produkt o żółtej tonacji, dzięki czemu świetnie niweluje zaczerwienienia na skórze. W sprzedaży jest dostępnych kilka odcieni, ale wszystkie mają żółte tony. Jeśli szukacie podkładu o takiej tonacjii to będzie to dla was dobry wybór.


KONSYSTENCJA I KRYCIE
Podkład jest płynny, ale nie lejący. Na pewno nie jest tak gęsty jak Revlon Colorstay. Dzięki jego lekkiej konsystencji świetnie rozprowadza się go po twarzy zarówno palcami jak i pędzlem. Ze względu na jego konsystencję nie spodziewałam się cudownego krycia, bardziej zależało mi na rozświetleniu i nawilżeniu, ale o tym później. Podkład zadziwił mnie również w tej kwestii. Świetnie kryje, Przynajmniej na mojej skórze. Dobrze pokrywa moje zaczerwienienia oraz małe niedoskonałości. Kolejną zaletą jest to, że efekt można budować. Tam, gdzie potrzeba można dołożyć kolejną warstwę i niedoskonałości znikają. 

EFEKT
Podkład ładnie rozświetla cerę, rzeczywiście nadaje skórze zdrowego blasku. Producent znów wywiązał się z obietnicy. Nasza skóra wygląda dzięki niemu na wypoczętą i młodą, Kosmetyk nawilża skórę, nie podkreśla suchych skórek i nie tworzy efektu maski na twarzy. Idealnie współgra z innymi nakładanymi na niego warstwami takimi jak puder, bronzer, róż, czy rozświetlacz. Produkty w ciągu dnia nie rozmazują się i nie migrują po twarzy. Podkład nie robi smug na skórze niezależnie od tego czy nakładamy go palcami czy pędzlem. Nadaje naszej cerze promienny wygląd. Idealny do makijaży dziennych, ale nie tylko. Świetnie sprawdza się też w wersji wieczorowej. 

TRWAŁOŚĆ
Trwałość podkładu jest genialna. Po kilkunastu godzinach pracy ciągle miałam go na twarzy. To chyba najlepsze potwierdzenie na to, że jest bardzo trwały. Oczywiście przypudrowałam go lekko, aby go utrwalić, jednak nie zmienia to faktu, że jestem bardzo zadowolona jeśli chodzi o tą kwestię.

Podsumowując Bourjois Healthly Mix to dla mnie podkład idealny. Znalazłam swojego faworyta i długo się z nim nie rozstanę. Dobre krycie, trwałość i przepiękny zapach. Czego chcieć więcej?

Na koniec pokarzę wam jak prezentuje się podkład. Na pierwszym zdjęciu od lewej strony widzicie mnie bez makijażu, na środkowym i po prawej stronie już z podkładem. Można zauważyć, że produkt zakrył moje niedoskonałości :)


A wy go macie, lubicie?



Przeczytaj też...

7 komentarze

  1. nie miałam go, ale podoba mi się jak wygląda na skórze :)

    Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście ?
    Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Kryje chociaż mam swojego ulubieńca chętnie przetestuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety najjaśniejszy kolorek jest za ciemny dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, bo podkład na prawdę godny polecenia :( Nie popisali się z jasnymi kolorami i niestety żeby znaleźć nawet ten 51 który mam trzebasię nieźle naszukać.

      Usuń
  4. Całkiem dobry, ale ta gama kolorystyczna ...

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images