Goddes of Love - rozświetlacz, który podbił moje serce.

W mojej kosmetyczce jeszcze jakiś czas temu brakowało rozświetlacza. Postawiłam na ten od Makeup Revolution. Mój wybór okazał się strzałem ...

W mojej kosmetyczce jeszcze jakiś czas temu brakowało rozświetlacza. Postawiłam na ten od Makeup Revolution. Mój wybór okazał się strzałem w dziesiątkę. Co jeszcze mogę powiedzieć wam o tym rozświetlaczu? Dowiecie się w dalszej części posta.



CENA I DOSTĘPNOŚĆ
Rozświetlacz można kupić w drogeriach internetowych. Jej koszt to około 25zł. Ja swój zamówiłam na Mintishop.pl, bardzo lubię ten sklep :) Cena jest przystępna, bo kosmetyku jest na prawdę bardzo dużo, znaleźć go w internecie też nie jest trudno, więc jest to kolejny plus.

OPAKOWANIE
Prześliczne kartonowe opakowanie mieści w sobie 10g produktu. Jest to na prawdę bardzo dużo, wystarczy na dobre kilka lat. Kartonik jest solidny, dobrze się zamyka, ale nie wrzuciłabym go luzem do torebki, bo nie jest zamykany na żaden magnes czy zatrzask. Rozświetlacz spadł mi na podłogę od razu po zakupie. Obawiałam się, że się pkruszył, ale nic bardziej mylnego! Okazało się, że jest w idealnym stanie. Pudełeczko jest jednak duże i nie zabrałabym go w dalszą podróż, ale do użytku domowego jest w sam raz. Na dodatek jak pięknie się prezentuje!




KOLOR I EFEKT
Rozświetlacz jest wypiekany. Nadaje naszej skórze zdrowego blasku, pokrywa ją piękną błyszczącą taflą. Ma przepiękny, jakby brzoskwiniowo-szampański odcień. Po nałożeniu kosmetyku na twarz wygląda ona na wypoczętą, młodszą i rozświetloną. Pigmentacja jest bardzo dobra, można budować moc koloru w zależności od tego czym nałożymy produkt,. Rozświetlacz nie tworzy smug i jest łatwy w aplikacji.

MULTUM MOŻLIWOŚCI
Kolor to tylko jeden powód dla którego pokochałam ten produkt. Kolejny to ogrom możliwości jakie nam daje. Rozświetlacz można aplikować zarówno palcami, co daje wyraźny, mocniejszy efekt, lub wszelkiego rodzaju pędzlami. Ja najbardziej lubię go nakładać nad kości jarzmowe pędzlem Zoeva 227, dzięki niemu uzyskuję delikatne wykończenie. Ale ten produkt nie nadaje się jedynie do aplikacji na łuk kupidyna czy właśnie nad kości jarzmowe. Doskonale sprawdzi się w roli cienia do powiek! Można rozświetlić nim jedynie wewnętrzny kącik oka, lub zaszaleć i nałożyć go na całą powiekę. Do tego celu najlepiej użyć palców. Taka aplikacja pozwala na wydobycie z produktu jak najwięcej blasku.


PODSUMOWANIE
Polecam ten produkt każdemu kto lubi blask na twarzy i na oku. Sprawi on, że nasza twarz będzie wyglądać zdrowo i promiennie. Rozświetlacz zachęca ceną i nie tylko. Dzięki niemu żaden makijaż nie będzie nudny. Jeśli zastanawiałyście się nad jego zakupem to nie macie na co czekać. Producent się postarał.


A wy macie swoje słodkie serduszko?

Przeczytaj też...

16 komentarze

  1. Jestem totalnie zauroczona tym opakowaniem <3 takie... księżniczkowe :D Przepiękny efekt - rozświetlacze w tonacji różowej to coś zdecydowanie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! A każda kobieta chce choć czasem czuć się jak księżniczka :)

      Usuń
  2. Piękny jest :) Mój ulubiony rozświetlacz to ostatnio taki z Marizy. Tworzy piękną, mokrą taflę, zero brokatu i jakichś drobinek odstających od twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym na szczęście też nie ma dziwnych drobinek, ani brokatu :)

      Usuń
  3. Ja mam rozświetlacz z Wibo i jestem z niego bardzo zadowolona. :) ten za to ma piękne opakowanie. :) na pewno stałby w widocznym miejscu na toaletce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuję, że nie mam toaletki, ale gdybym miała na pewno byłoby tak jak mówisz :)

      Usuń
  4. Opakowanie tych produktów jest prześliczne! Ja może skusze się na jakiś bronzer lub róż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kuszą mnie te serduszka swoim wyglądem, ale nie chcę zapychać szuflad.. mam dużo do wykończenia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. jest jaśniutki :) lubię ich kosmetyki, ale z serduszek mam róż i ciężko mi czasem stwierdzić czy go kocham czy nienawidzę ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze, jeszcze go nie widziałam, ale wygląda bardzo ładnie i opakowanie bardzo efektowne :) Lubię mieć rozświetlone powieki, więc świetnie by się u mnie sprawdził w tej roli :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie się prezentuje, a opakowanie ma urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozświetlacz ma bardzo ładny kolorek a opakowanie wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images