GRUDNIOWE NOWOŚCI w kosmetyczce i nie tylko

Dzisiaj będzie dużo zdjęć  nowości, które w ostatnim czasie u mnie zagościły. Będzie lekko i przyjemnie. Niuektóre z nich zdążyłam już używa...

Dzisiaj będzie dużo zdjęć  nowości, które w ostatnim czasie u mnie zagościły. Będzie lekko i przyjemnie. Niuektóre z nich zdążyłam już używać więc powiem wam o nich kilka zdań, o innych opowiem jak już je przetestuję :) Zapraszam na pokaz.




Na początek dwa kosmetyki do makujażu, które udało mi się upolować w TK MAXX, znacie firmę Stila? Wybrałam sobie niebieski cień i podkład. Obecnie jest dla mnie ciut za ciemny, ale wiosną na pewno będę go używać.





 


 Teraz kilka nowości z Minti. Kupiłam sobie róż Gentle Touch Zoevy, przeuroczy rozświetlacz w kształcie serduszka z Makeup Revolution , TT Compact, którego recenzję mogłyście przeczytać w zeszłym poście oraz kamuflaż Catrice. Same hity :)


Mikołaj w tym roku odwiedził mnie wyjątkowo szybko, dostałam swoje wymarzone pędzle. Powiem wam jedno... Są genialne!




Kupiłam też matowe pomadki z Golden Rose, uwielbiam je :)


Tak prezentuje się moja ogromna paczka z drogerii ezebra.pl. Kosmetyków z profesjonalnej linii Joanny używałam w zeszłym roku w szkole fryzjerskiej, polubiłam je i postanowiłam je sobie kupić. Szampon i odżywka mają ogromne 1l opakowania, wystarczą mi na bardzo długo. Maska do włosów ma 0,5l, więc też szybko jej nie skończę. Oprócz tego kupiłam olejek kokosowy, farbę do włosów, paletkę OH SO SPECIAL ze Sleeka i podkład Healthly Mix Bourjois. W paczce znalazła się również odżywka do paznokci Sally Hansen, mam nadzieję, że poprawi kondycję moich zniszczonych paznokci.






W pepco znalazłam pojemnik, który pomieścił moje pomadki :)



 A na zimę przyda się również czapka i buty kupione na promocji w H&M :) Za czapkę zapłaciłam tylko 10zł, a za buty 75zł.


Dajcie znać w komentarzach, czy miałyście któryś z tych produktów i jak się u was sprawdził :)  Niedługo możecie spodziewać się kilku recenzji. Pozdrawiam cieplutko :)

Przeczytaj też...

14 komentarze

  1. Zaciekawił mnie podkład ze Stilli :) Ciekawe jak się sprawdzi.Przedświąteczny buziak Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też :) Wyglądem nie odbiega od tych z wyższych półek cenowych ;)

      Usuń
    2. Na pewno będzie recenzja, ale jeszcze nie wiem kiedy :) troszkę za ciemny jak na tę porę roku :)

      Usuń
  2. też bym chciała takie pędzle od Mikołaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne nowości, ja muszę się w końcu skusić na matowe pomadki od Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pędzle - wielkie zazdro :) Fajnie prezentują się pomadki w koszyczku. Spore zakupy i duuużo nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej jakie super rzeczy! Chce je wszystkie! :) a najbardziej chciałabym takie pędzle z Zoevy... może i mnie ten Twój Mikołaj zechciał by odwiedzić?! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mikołaj prawie zbankrutował przez te pędzle :D

      Usuń
  6. te pędzelki na pewno miały być dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dzisiaj też po raz pierwszy kupiłam swoją matową pomadkę GR :) wybrałam 15 - bardzo neutralny odcień :) Ale podkładu Stila to Ci zazdroszczę niesamowicie ! Ależ okazja, nie było więcej ? :D
    Ps. Sama nie wiem dlaczego jeszcze nie mam Cię w obserwacjach, ale już nadrabiam :*:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku nie chciałam wziąć tego podkładu, bo miał w sobie jakiś dziwny brokat, czy coś w tym stylu, ale mama mnnie namówiła i go kupiłam :D Na szczęście na twarzy w ogóle tego brokatu nie widać :D

      Usuń
  8. Dużo nowości i jakie fajne! Te pędzle... :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Same cudeńka Kochana, buciki są wprost prześliczne :)
    Nie miałam niestety żadnego z tych produktów, tak więc będę czekać na Twoje recenzje :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. ojejku ,ile nowości też kupiłam zestaw z zoevy :) już je kocham! dodaję ;)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images