Zachciewajki 2016 roku.

Nie wiem jak wam, ale mi takie listy bardzo pomagają. Łatwo mi osiągnąć jakiś cel, jeśli wszytsko sobie wypisuję krok po kroku. Poza tym mo...

Nie wiem jak wam, ale mi takie listy bardzo pomagają. Łatwo mi osiągnąć jakiś cel, jeśli wszytsko sobie wypisuję krok po kroku. Poza tym może was zainspiruję? Może macie już coś z mojej listy i możecie podzielić się swoim zdaniem na temat jakiegoś produktu? Jeślo tak to koniecznie napiszczie w komentarzach czy warto wydawać na to pieniądze. Dziś będzie krótko i przyjemnie. Zapraszam dalej :)




Jak widzicie będzie dużo wszystkiego. Pewnie i tak wszytskiego nie kupię, ale kto zabroni nam marzyć?




1. Marzę o trzech książkach, na pewno o wszystkich słyszałyście :)


2. Giorgio Armani Si - ten zapach bardzo mnie urzekł, chciałabym sprawić sobie chociaż najmniejszą wersję. Wszystkie perfumy mi się pokończyły, a zawsze marzyłam aby mieć zapach z wyższej półki.

3. MUFE Aqua Brow - moje brwi nie są zbyt wymagające, ale mam dość rozmazujących się na nich cieni. Słyszałam o tym produkcie dobre sprawy, ponoć bardzo precyzyjnie można dzięki niemu domalować sobie brwi. Znacie może jakiś tańszy odpowiednik?

4. Powiększenie kolekcji pędzli - brakuje mi kilku sztuk. Mam pędzle Zoevy, ale zastanawiam się, czy nie kupić dla porównania kilku z Hakuro.

5. Olejek do demakijażu - chcę wypróbować olejki do demakijażu, kusi mnie ten z resibo.


5. Płyn do czyszczenia pędzli - przydałby mi się płyn, którego mogłabym używać do czyszczenia pędzli między ich praniem :)

6. Marzy mi się szminka z MACa, chociaż jedna.

7. Poszukuję dobrego korektora pod oczy, który będzie trwały, stosunkowo lekki i nie będzie podkreślał zmarszczek i innych niedoskonałości, może postawię na MACa? Co o nim sądzicie?

 8. Torba MK w odcieniu Dusty Rose - uważam, że torba powinna być inwestycją na lata. Nie lubię zmieniać często toreb, potrzebuję czegoś bardzo trwałego. Bardzo przypadła mi do gusu ta torba od Michaela Korsa, cieszy się ona dobrymi opiniami w internecie. Szkoda tylko, że cena nie jest zbyt przystępna. 

9. Zestaw do manicure hybrydowego - nie lubię zbyt często malować paznokci. Nie mam nato czasu, a lubię jak ładnie wyglądają. Dlatego przydałby mi się taki zestaw.  Kosztuje około 250zł, a jest to dobra inwestycja. Za tą kwotę zrobilibyśmy sobie 3-5 razy paznokcie w salonie kosmetycznym, a mając sprzęt w domu możemy wiele zaoszczędzić.


10. Dobry aparat fotograficzny - nie tylko do robienia zdjęć na bloga. Od kiedy tylko pamiętam uwielbiałam robić zdjęcia. Od zawsze marzyłam o jakiejś lustrzance, ale nie musi być do najnowszy model. Chciałabym taką w wersji podstawowej, abym mogła używać wszystkich funkcji.

11. INGLOT paletka flexi - lepszym pomysłem niż kupowanie kilkunastu paletek do makijażu jest skomponowanie swojej własnej, Znajdą się w niej cienie których na penwo będziemy używać. Kupując wiele paletek tylko do własnego użytku nie jest zbyt ekonomiczne, W większości przypadków nie wykorzystamy wszystkich cieni.


A wy o czym marzycie? Co chcecie kupić i przetestować w nowym roku?

Przeczytaj też...

11 komentarze

  1. Ja dostałam perfumy si na gwiazdkę i są rewelacyjne. .odkąd je mam inne przestały dla mnie istnieć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo sobie pomyślałam jak powąchałam je pierwszy raz :) Sprawdzę jeszcze tylko czym różnią się inne wersje i zrobię sobie prezent :)

      Usuń
  2. mi również marzą sie te ksiazki i szminka z maca ale niestety juz tej ktora chce nie dostane bo byla limitowana

    OdpowiedzUsuń
  3. No właśnie... Mieli ostatnio serię z Ditą von Teesse, czaiłam się na nią, aż w końcu patrzę - wyprzedana :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestaw do hybryd to naprawdę dobra inwestycja no i opłacalna (dobre porównanie:))
    Mi również marzy się pomadka z Mac'a. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podchodziłam do takich zakupów w ten sposób, ale może faktycznie byłoby łatwiej coś kupić stawiając to sobie za cel :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nikon to dobry wybór. Polecam! ;-) Od kilku lat używam głównie tego sprzętu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Olejek z Resibo też chętnie zakupię w tym roku :). Mam jedną pomadkę z Mac, ale szału nie ma. Jest ładna i bardzo ją lubię, ale drugi raz bym jej nie kupiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tych pomadkach słyszałam wiele różnych opini, ale pragnę chociaż jednej, by sprawdzić na własnej skórze :)

      Usuń
  8. Też mi się marzy dobry aparat do zdjęć :) i szminka MAC <3 Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images