Zoeva Gentle Touch - róż do policzków

Hej! Dzisiaj będzie krótko zwięźle i na temat. Jest to ostatni post z serii 'tydzieńz firmą Zoeva'. Na pewno będzie nakrótszy ze wsz...

Hej! Dzisiaj będzie krótko zwięźle i na temat. Jest to ostatni post z serii 'tydzieńz firmą Zoeva'. Na pewno będzie nakrótszy ze wszystkich. Róż do policzków nadaje naszej cerze zdrowego wyglądu. Jeśli lubisz podkreślać nim swoją urodę to zapraszam dalej. Opowiem o różu Gentle Touch od Zoevy.




Kupiłam go w drogerii internetowej mintishop za około 30zł. Róż jest zamknięty w bardzo solidnym opakowaniu z lusterkiem w środku. Na lusterku jest wydrukowany czarnymi literami napis Zoeva. Lustereczko bardzo przydaje się podczas podróży.


Kolor różu będzie idealny dla osób o jasnej karnacji. Nadaje naszej skórze świerzego wyglądu, a już jedne muśnięcie pędzlem sprawia, że możemy zaaplikować wystarczającą ilość produktu. Oznacza to, że produkt jest dobrze napigmentowany. Tak jak w przypadku cieni.  Jest to jak dotąd najlepszy róż jaki miałam. Długo utrzymuje się na skórze. Nie ma drobinek, ani brokatu, Ma satynowe wykończenie. Jestem pozytywnie zaskoczona i bardzo cieszę się, że mam ten produkt. Lubię go używać. Opakowanie zmieści się wszędzie i na pewno nie otworzy się nam samo np. w torebce. Róż Zoeva Gentle Touch na pewno jest wart polecenia. Posłuży mi długi okres czasu.



 A wy jaki róż lubicie najbardziej?


Przeczytaj też...

26 komentarze

  1. Kolorek uroczy, ale chyba zbyt intensywny jak dla mnie. Ciekawi mnie jak prezentowałby się na Twym licu :) Buziak na miły weekend :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na policzkach nie jest tak intensywny, właśnie jest delikatny :-) bardzo ładny efekt daje :-)

      Usuń
  2. Podoba mi się, ale raczej kupię sobie nową 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wooow jaka pigmentacja! Jestem zaskoczona dawno nie widziałam tak intensywnego koloru :) piękne opakowanie w dodatku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor nie jest mocno intensywny, albo ja nakładam go po prostu mało na policzki :-) róż będzie dobry dla bladych osób :-)

      Usuń
  4. Ja bardzo lubię z paletki Sleeka, taki piękny złoto różowy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam :-) mój ulubiony to ten :-)

      Usuń
  5. Kolor jest piękni. Taki, jaki lubię najbardziej :) używam różu z sephory w podobnym odcieniu, ale ten z zoevy jest tańszy i piękny <3 muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor jest obłędny! Zawsze mam problem jako bledzoch (w zimie) z doborem różu, ten mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten będzie dla Ciebie idealny jeśli zimą jesteś blada, na pewno nie zrobi brzydkich, przerysowanych plam na buzi :-)

      Usuń
  7. Ładny kolorek :) Ja nie używam różu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda że bez zdjęcia na twarzy, ale zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorek powinien być w sam raz dla mnie ponieważ jestem posiadaczką bardzo jasnej cery.
    Pigmentacja też bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie mam swojego ulubionego różu, wolę bronzery w różnych tonacjach, ale aktualnie używam róż diadem 09 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny kolor. Lubię gdy róż ma właśnie satynowe wykończenie. Wydaje się być bardzo fajny, kiedyś na pewno do wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny odcień, taki lekko koralowy. Takie odcienie pięknie ożywiają cerę

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale on jest śliczny! Chyba czas zainteresować się Zoevą :)

    Obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zainteresuj się, a na pewno nie pożałujesz :)

      Usuń
  14. Nigdy nie używałam jeszcze żadnego różu :) ale bardzo ładny kolor

    OdpowiedzUsuń

Flickr Images