10 kosmetyków do makijażu w granicach 15zł, które są warte uwagi

Hej, dzisiaj przychodzę do was z propozycją 10 kosmetyków do makijażu w granicach 15zł, które mam i uważam, że warto przetestować. Żadna z ...

Hej, dzisiaj przychodzę do was z propozycją 10 kosmetyków do makijażu w granicach 15zł, które mam i uważam, że warto przetestować. Żadna z nas nie lubi przepłacać. Otrzymując dobry produkt w niskiej cenie jesteśmy zadowoleni i nic dziwnego. Pewnie nie raz przepłaciliście za coś co nie było warte swojej ceny. Jeśli skusicie się na któryś z tych kosmetyków to prawdopodobnie będziecie zadowoleni. Jeśli jakimś trafem się u was nie sprawdzi - na pewno nie ucierpi na tym was portfel i nie będzie wam szkoda wydanych pieniędzy. Wszystkie z kosmetyków które wam dzisiaj pokarzę używam i lubię. Jedne bardziej, drugie mniej, ale o tym w dalszej części. Zapraszam!



Oczywiście będę opisywała te kosmetyki, które mam. Wiem, że jest ich ogromna ilość. Dajcie znać w komentarzach jakie tanie kosmetyki lubicie i bez których nie wyobrażacie sobie makijażu. Oto moje zbiory.




TWARZ


1. ESSENCE all about matt! fixing compact powder - 12,50zł - Ten prasowany puder transparentny jest na prawdę niczego sobie. Dobrze utrwala makijaż, lubię go używać. Ostatnio jednak przerzuciłam się na pudry sypkie, ale na pewno do niego wrócę.

2. W7 Honolulu bronzer - 12,00zł - Używam go codziennie od kiedy go mam. Na buzi utrzymuje się cały dzień. Do bronzera dołączony jest przydatny w podróży mały pędzelek. Myślę, że będzie pasował wielu typom urody.

3. LOVELY mineralny róż do policzków - 9,49zł - Na początku nienawidziłam go, ponieważ w ogóle nie dało się nabrać go na pędzel czy nawet na palce, a co za tym idzie - nie dało się nim pomalować! Jednak z czasem znalazłam na niego sposób i bardzo polubiłam go za delikatny efekt jaki nadaje moim policzkom. Wystarczyło zmienić pędzel. Do aplikacji tego różu używam pędzla z naturalnym włosiem. To załatwia całą sprawę. Dzięki niemu na własnej skórze poczułam różnicę między pędzlami z różnym włosiem. Polecam go dla osób, które lubią mieć delikatnie przyróżowione policzki.

4. CATRICE cream camouflage - 13,00zł - kosmetyk kultowy. Na jego temat powstał osobny post. Serdecznie zapraszam was tutaj <klik>

OCZY


5. INGLOT pojedyncze cienie do powiek - 15złPo zestaw, który widzicie na zdjęciu sięgam kiedy chcę się szybko pomalować. Ja wybrałam sobie dwa matowe cienie. Służą mi już bardzo długo i szybko chyba się nie skończą. Lubię je za ich pigmentację i trwałość. Polecam każdemu.

6. ESSENCE lash & brow mascara - 8,99złŻel do brwi wobec którego mam mieszane uczucia, ale uważam, że warto go wypróbować. Daje efekt lekkiego utrwalenia i długo zasycha na brwiach. Trzeba nauczyć się z nią obchodzić. Na jego temat rówież powstał osobny post, do którego was odsyłam <klik>.

7. LOVELY curling Pump Up mascara - 9,69zł - kultowy tusz do rzęs. Możecie poczytać o nim tutaj <klik>


USTA


8. GOLDEN ROSE Dream Lips Lipliner - 6,30zł - Konturówki GR bardzo lubię. Mam w dwóch odcieniach i chętnie po nie sięgam. Cena działa tylko na ich korzyść.

9. GOLDEN ROSE Matte Crayon Lipstick - 11,96zł - Te kredeczki zna już chyba każdy. Dobrze suną po ustach, są w miarę trwałe. Pisałam o nich tutaj <klik>.

10. WIBO Million Dollar Lips - 10,99zł - Marka Wibo stworzyła nie małą konkurencję dla Bourjois REV. Więcej <tutaj>.


A jacy są wasi ulubieńcy do 15zł?

Przeczytaj też...

0 komentarze

Flickr Images