Stila azure - cień do powiek

Hej, dziś będzie krótko, zwięźle i na temat. Opowiem wam trochę o cienu do powiek marki Stila. Udało mi się upolować go jakiś czas temu w TK...

Hej, dziś będzie krótko, zwięźle i na temat. Opowiem wam trochę o cienu do powiek marki Stila. Udało mi się upolować go jakiś czas temu w TK Maxie za około 16 zł, przecena była ogromna, więc grzechem byłoby nie wziąć i nie spróbować. Zapraszam do oglądania i czytania.




Produkty marki Stila są trudno dostępne w Polsce. Jeśli interesujesz się makijażem to na pewno znasz tą firmę. Posiadam jeszcze podkład, kupiony tego samego dnia co ten cień. Poniżej możecie zobaczyć swatche cienia.


Jak widać bez bazy pigmentacja  nie jest powalająca. Cień wydaje się być szaro-bury i bez wyrazu. Dopiero nałożony na inny produkt daje powalający efekt. Wygląda wtedy dokładnie tak samo jak w opakowaniu.


Bardzo żadko używam cieni w tym kolorze, ale jeśli wy dobrze czujecie się w niebieskościach to jest to produkt dla was. Moja niebieska tęczówka najlepiej czuje się w połączeniu z różowymi cieniami. Niestety nie było dużego wyboru kolorystycznego, dlatego z ciekawości kupiłam ten.


Konsystencja kosmetyku jest bardzo aksamitna, jakby trochę mokra. Nie spotkałam się wcześniej z czymś takim. Cienie nie są suche, ale mogą się nieco osypywać. Uważam jednak, że przy efekcie jaki można osiągnąć nakładając cień na powiekę da się to przeżyć.




Przeczytaj też...

0 komentarze

Flickr Images