Żel-krem do mycia twarzy NIVEA, cera sucha i wrażliwa

Hej, dzisiaj post o pielęgnacji twarzy. Każda z nas lubi mieć czystą buzię. Ostatnio skończył mi się żel z Ziaji, ale tym razem postawiłam ...

Hej, dzisiaj post o pielęgnacji twarzy. Każda z nas lubi mieć czystą buzię. Ostatnio skończył mi się żel z Ziaji, ale tym razem postawiłam na coś innego. Wybrałam kosmetyk z firmy Nivea.  Jeśli jesteście ciekawi jak się u mnie sprawuje i komu go polecam to zapraszam dalej.



Na ten żel-krem natknęłam się w Rossmanie jakiś czas temu. Jest dedykowany cerze suchej i wrażliwej, więc pomyślałam - dlaczego nie? Kosztuje około 15zł za 150 ml. Tubka na pewno wystarczy na bardzo długo, ponieważ do mycia twarzy wystarczy wycisnąć minimalną ilość produktu.


Kosmetyk powinien oczyszczać i jednocześnie nawilżać naszą skórę. Te zapewnienia producenta zostały spełnione. Po upłukaniu twarzy wodą i wytarciu jej w ręcznik nie ma uczucia ściągniętej cery tak jak to było kiedy używałam żelu z Ziaji z serii liście manuka. Teraz wiem, że tamten żel nie był dobrany odpowiednio do mojego typu skóry.

Kolejny plus tego kosmetyku to fakt, że nie tworzy dziwnej, tłustej warstwy po jego zmyciu. Spotkałam się z czymś takim już nie raz, dlatego teraz z dystansem podchodzę do tego typu produktów. Po zmyciu tego żelu-kremu skóra jest na prawdę nawilżona i bywa tak, że nie nakładam na nią później żadnego kremu i nic złego się nie dzieje.


Kosmetyk nie podrażnia mojej delikatnej skóry. Skutecznie domywa resztki makijażu i odświeża moją cerę. Polecam go tym, którzy mają cerę suchą i wrażliwą. Moim zdaniem Nivea spisała się na medal.


A wy czym myjecie swoje buźki?

Przeczytaj też...

0 komentarze

Flickr Images