Nowości w mojej kosmetyczce

Hej, dzisiaj pokażę wam nowości w mojej kosmetyczce. Ostatnio udałam się do drogerii Natura. Poniżej możecie zobaczyć co upolowałam. Dodatk...

Hej, dzisiaj pokażę wam nowości w mojej kosmetyczce. Ostatnio udałam się do drogerii Natura. Poniżej możecie zobaczyć co upolowałam. Dodatkowo powiem wam jakie są moje pierwsze wrażenia na temat tych produktów. Zapraszam :)




MAYBELLINE LASH SENSATIONAL
Ten tusz do rzęs ma wiele pozytywnych opinii. Ostatnio skończył mi się mój ulubiony tusz z LOreal Volume Million Lashes i postanowiłam spróbować tego. Powiem wam, że śmiało może konkurować z moim dotychczasowym ulubieńcem. Daje bardzo ładny efekt na rzęsach i ich nie skleja. Więcej narazie wam nie zdradzę :) 


KOBO MATTE LIQUID LIPSTICK
Wybrałam sobie dwa odcienie matowych pomadek z Kobo. Były akurat w promocji po 9,99zł za każdą, więc warto było spróbować. Nie dorównują na pewno pomadkom z Bourjois, mają zupełnie inną konsystencję, przez co chyba nie do końca się z nimi polubiłam, ale więcej opowiem wam jak dokładnie się z nimi zapoznam.


CZARNA KREDKA DO OCZU KOBO
 Kredkę kupiłam w promocji wraz z maskarą Maybelline, w pakiecie wyniosła mnie ona jedynie 2zł. Całkiem fajnie się sprawuje.


MY SECRET FACE ILLUMINATOR POWDER
Słynny już rozświetlacz z My Secret. Musiałam w końcu go mieć. Jeśli Mary-Lou jest taka sama to jej nie potrzebuję. Daje przepiękny efekt. Już go uwielbiam.


NIVEA CARE LEKKI KREM ODŻYWCZY
Postanowiłam nie kombinować z kremami i cieszyć się z tego, że póki co - ten krem dobrze się u mnie sprawdza. Idealny na noc, na dzień, pod makijaż. Mój ulubieniec wszechczasów. Sprawdza się u mnie lepiej niż reszta drogich kremów jakie miałam okazję używać. Więc po co przepłacać?

ZIAJA ŻEL POD OCZY I NA POWIEKI ZMNIEJSZAJĄCY OPUCHLIZNĘ
Kosztował jedynie 5zł, więc dlaczego nie spróbować? Nawet jeśli nie zadziała zgodnie z obienicami producenta nie będę żałowała wydanej na niego fortuny. Zobaczymy jak się sprawdzi.



A co nowego u was?

Przeczytaj też...

0 komentarze

Flickr Images