5 x NIE, czyli produkty do makijażu, które się u mnie nie sprawdziły

Hej, dzisiaj opowiem wam o produktach które się u mnie nie sprawdziły i ich nie lubię. Dlaczego? Dowiecie się za moment. Będzie krótko, zwi...

Hej, dzisiaj opowiem wam o produktach które się u mnie nie sprawdziły i ich nie lubię. Dlaczego? Dowiecie się za moment. Będzie krótko, zwięźle i na temat. Znajdziecie tutaj produkty z różnych półek cenowych. 


TWARZ


1. Podkład Stila illuminaing liquid foundation -  Kilka miesięcy temu kupiłam ten produkt w TK Maxie i okazał się być ogromnym rozczarowaniem. Miałam napisać o nim oddzielny post, ale chyba nie warto. Kosztował mnie około 20zł, ale dorwałam go w promocji. Bez niej jego cena wynosi grubo ponad 100zł i jest jak dla mnie totalnie nieuzasadniona. Krycie podkładu jest zerowe, poza tym ma brzydki zapach. Kosmetyk ma w sobie jakieś drobinki albo brokat.

2. NYX HD concealer - Kolejne rozczarowanie. Ten korektor zbiera się wszędzie gdzie się da nie ważne ile go nałożymy. Mało - zbiera się, dużo - też się zbiera. Dla mnie nie nadaje się do niczego. Wygląda brzydko i podkreśla wszystko to co powinien chować. Korektor z Catrice jest dla mnie o wiele lepszy.

USTA


3. KOBO MATTE LIQUID LIPSTICK - Pomadki matowe z kobo kupiłam na promocji po 9,99zł za sztukę. Z matem nie mają nic wspólnego. Po nałożeniu nie zasychają wcale, są błyszczące. Kolory mają ładne, ale niestety producent tutaj się pomylił. Kit sezonu. Chyba wylądują w koszu.

4. Błyszczyk Extra Lasting Avon - Błyszczyk faktycznie jest długotrwały, ale pozostawia an ustach nieprzyjemne uczucie lepkości i ma w sobie brokat. Do tego jego zapach nie zbyt przypadł mi do gustu. Nie jest najgorszy, ale go nie używam i nie lubię.

BRWI


5. Kredka do brwi z Catrice - O ile lubię czesać brwi jedną końcówką, o tyle nie lubię malować się tą kredką. Jak dla mnie daje zbyt słaby efekt i trudno cokolwiek nią namalować. Dla jednych może to być plus, wiem, że wiele osób lubi ten produkt.


A co nie sprawdziło się u was? 

Przeczytaj też...

0 komentarze

Flickr Images