AUTUMN ESSENTIALS: BAGS INSPIRATIONS

Hej, planowałam jako pierwszy dodać post z okryciami wierzchniki, ale przeglądając ofertę sklepuinternetowego 'utonęłam' w torebkowy...

Hej, planowałam jako pierwszy dodać post z okryciami wierzchniki, ale przeglądając ofertę sklepuinternetowego 'utonęłam' w torebkowych czeluściach, dlatego dzisiaj poznacie moje propozycje torebek na sezon jesienny. Wszystkie pochodzą ze sklepu Zalando. Wybrałam torebki z różnych półek cenowych, aby każda z was mogła znaleźć coś dla siebie. Postawiłam głównie na czerń, bordo, granat, złoto i jasny pudrowy róż. To moje kolory tego sezonu. Do każdej torebki podam link przenoszący was na stronę, jeśli któraś was zainteresuje będziecie mogły poznać więcej szczegółów na jej temat. Znajdą się tam torebki wpisujące się w obecne trendy, ale nie tylko. Uważam, że nie powinniśmy ślepo gonić za trendami, a jedynie czerpać z nich inspiracje, dlatego wybieram jedynie te rzeczy, które odpowiadają moim upodobaniom.

 Osobiście zaczęłam stawiać na jakość, a nie na ilość rzeczy znajdujących się w mojej garderobie,  Mam kilka torebek, które chętnie noszę. Moja ulubiona to kupiona w lato JET SET TRAVEL od Michaela Korsa, ostatnio się z nią nie rozstaję. Wstawię wam poniżej zdjęcie jak się z nią prezentuję.



Zacznijmy od torebek z najniższej półki cenowej: do 150zł


1.  Złota kopertówka Even & Odd 69zł [KLIK]

2. Welurowa kopertówka Even & Odd 69zł [KLIK]



3. Kopertówka z frędzlami Even & Odd 67,20zł [KLIK]


4.  Torebka na ramię Rivier Island 109zł [KLIK]


5. Torebka na ramię Rivier Island 109zł [KLIK]


6. Torebka worek Even & Odd 109zł [KLIK]


7.  Torebka na ramię Dorothy Perkins 139zł [KLIK]


8. Torebka KIOMI 136,95zł [KLIK]



Czas na torebki nieco droższe, znajdujące się w przedziale 150-350zł

1. Torebka na ramię Tom Tailor 179zł [KLIK]

2. Torebka na ramię Zign 209zł [KLIK]



3. Torba na zakupy L.CREDI 239,20zł [KLIK]


4. Torebka na ramię Steve Madden 249zł [KLIK]


5. Torba worek z frędzlami Miss Selfridge 263,20zł [KLIK]

6. Torebka na ramię w stylu Chanel ALDO [KLIK]

7. Torba na zakupy LYDC London 299zł [KLIK]

8. Torebka worek na ramię Menbur 319zł [KLIK]


Kolejna kategoria to torebki w cenie 350-750zł

1. Torebka na ramię Valentino 367,20zł [KILK] 

2. Torebka na ramię Lauren Ralph Lauren 539zł [KLIK]

3. Torebka na ramię Trussardi Jeans 579zł [KLIK]

4. Torebka Guess 609zł [KLIK]

5. Torebka Trussardi Jeans 609zł [KLIK]

6.  Torebka na ramię Michael Kors 739zł [KLIK] [KLIK]

7.  Torebka Guess 739zł [KLIK]

8. Torba na zakupy Lauren Ralph Lauren 749zł [KLIK]


Czas na torebki znajdujące się w ostatnim przedziale cenowym od 750zł wzwyż

1.  Torebka na ramię Cosmoparis 949zł [KLIK]

2.  Torebka na ramię Rebeca Minkoff 969zł [KLIK]

3.  Torebka DKNY 1449zł [KLIK]


 4. Torebka w stylu Chanel Rebeca Minkoff 1469zł [KLIK]




5. Torebka Furla 1509zł [KLIK]

6. Torebka Lauren Ralph Lauren 2219zł [KLIK]



To już koniec moich jesiennych inspiracji torebkowych. Dajcie znać która z pozycji spodobała się wam najbardziej, a może macie zupełnie inne typy? 









Przeczytaj też...

0 komentarze

Flickr Images